Tornar a Màster en Disseny Gràfic

Projectes de Màster en Disseny Gràfic

Ariadoro

per Alessandro Mancinelli, Erola Coma y Bea Trigo

Ariadoro Ariadoro Ariadoro Ariadoro Ariadoro Ariadoro Ariadoro Ariadoro

Ariadoro, el taller on treballarem junts per a crear instruments de manera única i creativa. A més d'aprendre l'original i propi de la luthería, experimentarem amb tècniques pioneres, desenvolupant sons, formes, colors nous amb els quals revolucionar aquest gremi i món instrumental.

Footure

per Francesco Langella, Pol Montolio, Montse Pena y Carla Utges

Footure Footure Footure Footure Footure

Desenvolupament visual i creatiu d'una marca de sneakers artesanals i úniques, personalitzables al gust de cada client. Footure és una marca urbana i innovadora, que entén i celebra la diversitat.

Nōtto

per Oriol Angosto, María Grijalba y Andreu Ramos

Nōtto Nōtto Nōtto Nōtto Nōtto Nōtto Nōtto Nōtto

Nōtto és una marca de fragàncies nínxol. Els nostres perfums narren emocions i l'olfacte és un dels camins més directes per a arribar a elles. També ens recolzem en altres sentits com la vista, el tacte i l'oïda, per a crear una experiència multisensorial única.
Et convidem a experimentar amb aquesta paleta d'emocions, ja sigui a través dels nostres perfums, la nostra revista 'Feelosophy', la nostra web o les altres aplicacions.

La Mística

per Montserrat Fernanda Ayala, Carlos Manuel Luna, Corina Inés Ríos, Meritxell Serisier

La Mística La Mística La Mística La Mística La Mística La Mística La Mística La Mística

La Mística és la llibreria alternativa de Barcelona.

Neix de la necessitat de les persones de buscar respostes i informació per conèixer-se a si mateixes. Degut a la incertesa i la hiperestimulació del món en què vivim, l’esoterisme, la psicologia i la religió s’han convertit en les noves formes de donar resposta a allò que no comprenem. Aquests corrents alternatius han qüestionat la ciència com a font de coneixement, a causa de la capacitat de trobar trets comuns entre coses aparentment inconnexes.

La finalitat de La Mística és acostar aquesta informació fent-la més accessible i propera als lectors.

Vaivé

per Mar Arpón, Violeta Bezunartea, Carla Vilà

Vaivé Vaivé Vaivé Vaivé Vaivé Vaivé Vaivé Vaivé Vaivé

Vaivé, el supermercat amb el qual recorreràs el món des de la teva cuina. Per a tots els amants de viatjar, per als curiosos, els inquiets amb set de conèixer i descobrir coses noves.
La nostra identitat visual és clara i representa el nostre caràcter curiós i viatger. Lletres en moviment, números canviants i paletes cromàtiques vives són part del nostre ADN.

Femme Noir. Festival de Cinema Negre

per Anna Armengol, Paula Romero, Yari Spaans, Andrea Villela

Femme Noir. Festival de Cinema Negre Femme Noir. Festival de Cinema Negre Femme Noir. Festival de Cinema Negre Femme Noir. Festival de Cinema Negre Femme Noir. Festival de Cinema Negre Femme Noir. Festival de Cinema Negre Femme Noir. Festival de Cinema Negre

El desenvolupament d'un univers visual centrat en l'estètica tan característica del cinema negre però amb un gir més modern i contemporani és la base de FEMME NOIR, un festival de cinema negre que té com a enfocament principal centrar-se en la identitat visual d'uns certs personatges femenins del gènere cinematogràfic en l'apoderament de la dona.
El misteri, la intriga i l'apoderament de la dona es reflecteixen en el disseny a través d'una composició elegant, ús freqüent del blanc i negre, ombres i detalls ocasionals de color per a accentuar el to sensual i modern.

Nova Orleans

per Jon Arias, Beatriz Asenjo, Carolina Carvajal y Ferran Cortés

Nova Orleans Nova Orleans Nova Orleans Nova Orleans Nova Orleans Nova Orleans Nova Orleans Nova Orleans Nova Orleans Nova Orleans

Nova Orleans és un projecte que neix com la forma d'organitzar i unificar les comunicacions i expressions de la ciutat creant una marca pròpia on cadascun dels seus habitants se senti representat. El disseny neix del que colorit de la ciutat, de la calidesa de la seva gent, de la unió de diferents cultures, del flow i la festa que es viu cada dia.

Pampa

per Carme Alcové, Miriam Faneca, Marta Roy

Pampa Pampa Pampa Pampa Pampa Pampa Pampa Pampa Pampa Pampa

Pampa és una cooperativa que adapta el mercat de pagès al format supermercat i genera iniciatives culturals gestionades conjuntament entre els socis. Així pots gaudir del comerç de proximitat, tant pel nostre producte ecològic com pel tracte humà. 
Els nostres valors principals són activisme, ecologia, proximitat i comunitat.
Ens dirigim a tots aquells que volen prendre partida i denunciar les injustícies. Necessitem gent inquieta, inconformista, compromesa socialment i amb l’entorn i amb ganes de reivindicar un futur més just.

B20-CF. Festival de Cinema de Ciencia Ficció

per Sara Grifo, Emma Hourdel, David Rouster, Júlia Serra

B20-CF. Festival de Cinema de Ciencia Ficció B20-CF. Festival de Cinema de Ciencia Ficció B20-CF. Festival de Cinema de Ciencia Ficció B20-CF. Festival de Cinema de Ciencia Ficció B20-CF. Festival de Cinema de Ciencia Ficció B20-CF. Festival de Cinema de Ciencia Ficció

El B20-CF és el Festival de Ciència-ficció de Barcelona, sent la B la inicial de la ciutat on es desenvoluparà i 20 l'any de la seva creació. En general està dirigit a un públic molt aficionat a la ciència-ficció, en concret, enguany, a les pel·lícules relacionades amb l'espai; però volem donar-li a tot el festival un to que permeti captar també l'atenció de persones que no es considerin tan aficionades.

Hamburg

per Paula Feliu, Carla Fernández, Lucas Ribeiro

Hamburg Hamburg Hamburg Hamburg Hamburg Hamburg

How can we join all the sides of the same city? Design a bridge.
Oferir una ciutat amb un confort diferent, en reflectir-se a la història cultural i innovadora de la ciutat, amb la qualitat de l'arquitectura, els monuments i els barris.
Ser una ciutat referent en la manera d'exportar la seva contemporaneïtat, com una combinació d'estils i contrastos i buscant un futur d'innovacions tecnològiques i estil de vida alternatiu.