Imatge i Comunicació
La moda i la imatge estan íntimament relacionades, són dependents i capaços de transmetre ideologies, posicionaments i lectures al món híper-connectat i digitalitzat. L'alumne entendrà pràcticament el sistema de la moda contemporani i els seus canals de difusió. Analitzarà de manera crítica els reptes que enfronta el sector de la moda actual i les seues hibridacions. Entén com es comunica, a qui i amb quin efecte mitjançant estratègies i accions concretes en planificació tradicional i noves tendències en comunicació de moda.
- Estudi: Grau en Disseny
- Crèdits: 6 ECTS
- Curs: Tercer curs
- Tipus: Optativa
- Menció: Menció en Disseny de Moda
- Codi de l'assignatura: GDVM73
Sinopsi
La moda i la imatge estan íntimament relacionades, són dependents, capaços de transmetre ideologies, posicionaments, lectures crítiques al món hiperconnectat i digitalitzat.
Objectius de l'assignatura
L'alumne entendrà de manera pràctica el sistema de la moda contemporani i els seus canals de difusió.
Analitzarà de manera crítica els reptes que enfronta el sector de la moda actual i les seves hibridacions.
Entendrà com es comunica, a qui i amb quin efecte mitjançant estratègies i accions concretes en planificació tradicional i noves tendències en comunicació de moda.
Resultats d'aprenentatge
Identifica l´estructura global de la moda
Diferencia els segments de sistema de la moda i els seus formats de comunicació
Investiga noves tendències relacionades amb el sector de la moda
Desenvolupa el pensament creatiu per comunicar un missatge efectiu relacionat amb làmbit destudi
Coneix i gestiona adequadament un pla de comunicació de moda i les seues accions
Aplica els seus coneixements, la comprensió i les capacitats de resolució de problemes en l'àmbit professional del disseny de moda forma creativa i innovadora
Comunica a tot tipus d'audiències especialitzades de manera clara i precisa, coneixements, metodologies, idees, problemes i solucions, amb un llenguatge especialitzat propi del sector de la moda