Postgrau en Creació i Gestió de Marques de Moda
Fernando Aguileta
Llicenciat en Comunicació. Gestió i Comunicació. Cultura visual
Titulacions i formació acadèmica
- Màster en Màrqueting i Comunicació de Moda, IED
- Postgrau en Cultura Visual Universitat de Barcelona
- Llicenciat en Comunicació, ITESO
Activitat i / o trajectòria professional
Coordinador del Postgrau en Comunicació Integral de Moda. Consultor en comunicació i creació de contingut de moda. Col·labora com a consultor associat en Inmaculada Urrea, consultoria de branding especialitzada en moda. Col·laborador i analista de moda en diversos mitjans de comunicació com Magazine Fashion & Arts, La Vanguardia, Diari Ara-RAR, A The Style Guide, Grazia, ICON, Tentaciones- El País. En paral·lel exerceix la docència a diversos centres formatius.
Publicacions
Construcción y permanencia de una marca de moda: Louis Vuitton. Guadalajara, Mèxic (2005)
www.fernandoaguiletadelagarza.com