Disseny i Publicitat
Aquesta assignatura és del departament Contextos culturals
- Estudi: Grau en Disseny
- Crèdits: 6 ECTS
- Curs: Quart curs
- Tipus: Optativa
- Menció: Itinerari de Disseny Gràfic
- Codi de l'assignatura: GDVG54
Descripció
Aquesta assignatura vol donar eines als alumnes per a enfrontar-se al món publicitari de manera crítica, intel·ligent i transgressora. La seva mirada oberta també la fa recomanable per estudiants sense interès en la publicitat tradicional. Sempre des de la visió del llenguatge i la narrativa, l'assignatura apropa als estudiants a la pràctica publicitària des del punt de vista del "copy" i els donarà les competències necessàries per crear una estratègia creativa i un concepte publicitari potents. L'assignatura consta d'una part de taller d'escriptura creativa, en la qual es treballaran diferents tècniques narratives, i una part d'estratègia i comunicació. Una assignatura per aprendre a expressar les idees de forma escrita i poder experimentar amb el poder persuasiu de la llengua i les paraules.
Professorat
Gabriel Ventura
Llicenciat en Humanitats. Literatura. Art. Pensament
Tiago Alves
Escritor