Tornar al Grau en Disseny

Disseny i Publicitat

Aquesta assignatura és del departament Contextos culturals

  • Estudi: Grau en Disseny
  • Crèdits: 6 ECTS
  • Curs: Quart curs
  • Tipus: Optativa
  • Menció: Itinerari de Disseny Gràfic
  • Codi de l'assignatura: GDVG54

Descripció

Aquesta assignatura vol donar eines als alumnes per a enfrontar-se al món publicitari de manera crítica, intel·ligent i transgressora. La seva mirada oberta també la fa recomanable per estudiants sense interès en la publicitat tradicional. Sempre des de la visió del llenguatge i la narrativa, l'assignatura apropa als estudiants a la pràctica publicitària des del punt de vista del "copy" i els donarà les competències necessàries per crear una estratègia creativa i un concepte publicitari potents. L'assignatura consta d'una part de taller d'escriptura creativa, en la qual es treballaran diferents tècniques narratives, i una part d'estratègia i comunicació. Una assignatura per aprendre a expressar les idees de forma escrita i poder experimentar amb el poder persuasiu de la llengua i les paraules.

Guia Docent

Professorat

Gabriel Ventura, Llicenciat en Humanitats. Literatura. Art. Pensament

Gabriel Ventura

Llicenciat en Humanitats. Literatura. Art. Pensament

Tiago Alves, Escritor

Tiago Alves

Escritor