Projectes de Màster en Comunicació i Creació de Continguts Digitals
The Hub
per Elena Henríquez










Plataforma en línia de moda sostenible en la qual es poden vendre i comprar peces de joves creadors utilitzant mètodes de pagament amb bitcoins.
KIMÔH
per Alexander Johnstone










Marca contemporània de quimonos fets a mida amb teixits únics i sostenibles per a qualsevol ocasió. Dirigida a un públic occidental i nadiu digital.
Satiro
per Sergio Oyarce










Marca de jaquetes perfecto de pell fetes a mida. Cada usuari pot triar cada detall de peça i crear la jaqueta dels seus somnis.
Kupaa
per Cristina Casademunt










Empresa de serveis d'assessoria i coaching per a atletes d'alt rendiment de tota mena d'esports. Especialment de ciclisme, triathlon i carreres de llarga distància.
Vertical
per Lucas Faim








Una consultoria de marca més enfocada en l'en línia, que treballa amb el disseny, el branding, les tendències, els conceptes, la identitat visual, la comunicació, el naming i les interaccions internes i externes de la marca, basades en l'anàlisi, l'estratègia i la creativitat.
Divine Club
per Luiz Guimaraes








Club LGTBIQ+ de fumadors de cànnabis. Localitzat a Barcelona i amb un perfil completament social i d'alt standing.