Ignasi Fontvila
Expert en identitat verbal
Titulacions i formació acadèmica
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Autònoma de Barcelona
Activitat i/o trajectòria professional
Consultor d'identitat verbal per a nombroses empreses nacionals i internacionals, tasca que compagina amb la docència en diverses universitats. La seva trajectòria professional va començar desenvolupant tasques de redactor publicitari en diverses agències de comunicació espanyoles. Des de llavors he acumulat una àmplia experiència en conceptualització, estratègia i creació de noms de marca per a tota mena de productes, serveis i companyies. En 1995 es va fer càrrec de la direcció creativa de la filial espanyola de la multinacional Nomen i en 1999 va fundar Nameworks, agència independent de creació de marques. En 2005 es va reincorporar a Nomen en qualitat de Director General, càrrec que va exercir fins a 2011.
Publicacions
- Los cinco pilares del branding. CPC Editor. Co-autor (2013)
- Brand PR – Relaciones públicas de marca. Universitat San Jorge. Co-autor (2013)
- Ha publicat articles en revistes i webs com El Publicista, Estrategias, Brandlife, IPMark, Actualidad Distribución, Farmaespaña, Puromarketing, Món Empresarial, Paracomunicadores, etc.