Utilitzem cookies pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis, personalitzar i analitzar la navegació i mostrar publicitat relacionada amb les teves preferències. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. Pots canviar la configuració i més informació a la política de cookies
Acceptar
Postgrau en brand design

Xavier Balsa

Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques

CEO & Founder del Cactus Project i director d'estratègia en Xavier Olivé Food branding.

Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques i amb un títol en Estratègia de Marca i Creativitat Publicitària per la Universitat Pompeu Fabra i, una trajectòria professional en el món de l'estratègia de marca. He desenvolupat projectes de posicionament i innovació per a diverses marques de companyies com Heineken, Vodafone, Coca Cola, Danone, Idilia Foods, Adam Foods, P & G, Unilever, Reckitt Benckiser, BBVA, Brown Forman o Mahou San Miguel entre d'altres. Especialment, per a Europa, Àsia i Amèrica del Sud.

    Professor associat / professora associada a: