Màster en Disseny de Comunicació Gràfica

Nelson Balaban

Dissenyador gràfic. Director d'Art

Activitat i/o trajectòria professional

Nelson és un dissenyador gràfic i director d´art brasiler amb més de 15 anys d´experiència treballant en un ampli rang de disciplines per a marques locals i internacionals com Absolut, Apple, Billboard, Budweiser, Coca-Cola, Diageo, Google, HBO, Lacoste, Mercedes-Benz, Netflix, Nike, OneFootball, PayPal i Swimex.

Actualment alterna la seva base d'operacions entre Espanya i els Països Baixos, treballant com a Dissenyador Sènior a AKQA Amsterdam.

La seva experiència pedagògica s'ha desenvolupat en l'Escola Britânica d'Arts Criatives de São Paulo, Brasil (2018) on va ser professor de Direcció d'Art i en el centre educatiu Crehana, a Lima, Peru (2020).

Publicacions

Alguns dels seus treballs han aparegut en llibres com Pictos (Index Book), 10a i 11a Biennal Brasileira de Design Gràfic (ADG Brasil), Graphic Design School (Jon Wiley & Sons), Brand New Awards (UnderConsideration, LLC), Logograma (Promopress ), Ideafixa Greatest Hits (Art & Lletra), així com en publicacions com Juxtapoz Magazine (San Francisco · USA), Zupi Magazine (São Paulo · Brazil), Computer Arts (London · UK- São Paulo · Brazil), Photoshop Creative (London · UK), BranD Magazine (Hong Kong · Xina), Advanced Photoshop (London · UK), ABC Design (Curitiba · Brazil), Affix Magazine (Melbourne · Austràlia) i Digital Arts (London · UK)

Obra

Ha impartit conferències en festivals com Pixel Show (São Paulo · Brasil), Interdesigners · UNESP (Bauru · Brasil), Cadut · UTFPR (Curitiba · Brasil), OFFF · Online Flash Film Festival (Oeiras · Portugal), Design Gràfic · Unicuritiba ( Curitiba · Brasil) i Charneira · PUCPR (Curitiba · Brasil)

 

https://nelsonbalaban.com/