Utilitzem cookies pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis, personalitzar i analitzar la navegació i mostrar publicitat relacionada amb les teves preferències. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. Pots canviar la configuració i més informació a la política de cookies
Acceptar
Il·lustració de moda: Noves tendències en editorial, tèxtil i publicitat

Marc Pallarés

Il·lustrador, director d'art i dissenyador

Marc Pallarès, il·lustrador, director d'art i dissenyador. Llicenciat en Belles arts i Màster en Creativitat Publicitària, va començar a treballar com a director d'art en diferents agències de publicitat fins que va apostar pel seu projecte creatiu personal col·laborant per a marques com Dagoll Dagom, la Sala Beckett, Obra Social La Caixa i el Col·legi d’Arquitectes de Catalunya, entre altres. 

Com a il·lustrador, al 2017 va guanyar el Premi Junceda al Millor Projecte Il·lustrat Publicitari pel seu treball amb l'obra teatral “El curiós incident del gos a mitjanit” de Mark Haddon. Ha publicat “L'amor després de l'amor”, un projecte editorial en el qual parla del desamor com a procés creatiu. La seva obra actual recorre l'univers de la cultura pop, amb especial fixació per la música i els seus artistes.

www.marcpallares.com