Màster en estratègia i disseny de branding omnicanal

Enric Jardí

Dissenyador gràfic

Titulacions i formació acadèmica

Llicenciat en Disseny i Producció Gràfica en l'Institut Superior de Educação e Ciências, Lisboa.

Activitat i/o trajectòria professional

El treball professional d'Enric Jardí se centra en disseny editorial, direcció d'art, cobertes per a llibres, identitat corporativa, tipografia i il·lustració. Entre els seus clients hi ha diverses organitzacions i empreses internacionals i nacionals. Exerceix com a docent en diversos centres de formació nacionals i internacionals. Ha impartit classes i tallers de tipografia, disseny editorial i treball amb imatges en la Universitat de Xile, la Universitat Diego Portales (Xile), la Universidade do Porto (Portugal), la Universitat Iberoamericana de Mèxic, la Pontifícia Universidade Catòlica de Rio de Janeiro (el Brasil), Universidade Presbiteriana Mackenzie (el Brasil).

Recerca

Mitos sobre la teoría del color. Algunos posibles errores en los textos divulgativos sobre la teoría del color. Projecte final de llicenciatura

Publicacions

  • Así se hace un libro. Arpa (2019)
  • Lifeis sho. Arpa (2019)
  • Pensar con imágenes. Gustavo Gili (2012)  
  • Veintidós consejos sobre tipografía (que algunos diseñadores jamás revelarán) y veintidós cosas que nunca debes hacer con las letras (que algunos tipógrafos nunca te dirán). Actar (2007)

Reconeixements

  • Premi Nacional de Cultura en l'apartat de disseny atorgat per la Generalitat de Catalunya (2009)
  • Ha rebut diversos premis entre els quals destaquen els European Design Awards, Laus, D&AD Awards i Malofiej d'infografia

 

www.enricjardi.com