Màster en Comunicació i Creació de Continguts Digitals

Alejandro Walker
Brand Strategy & Design Thinking
Titulacions i formació acadèmica
- Màster Executiu en Planificació de Comptes, IED, Madrid, 2008
- Llicenciat i MBA en Administració d'Empreses, ESADE Business School, Barcelona 2001-2006
- Escola d'estiu, Brother i Escola de Creatius, Lima (perú), 2019
Activitat i/o trajectòria professional
Apassionat pel coneixement, la creativitat i la innovació. Porta més de dotze anys desenvolupant estratègies de marca efectives a Espanya, Llatinoamèrica i Austràlia, generant campanyes premiades en un divers ecosistema de mitjans. Està particularment entusiasmat amb els canvis que les xarxes socials i digitals estan brindant als consumidors i la seva relació amb les marques. Ha treballat com a estrateg de marca a Ogilvy One, Fahrenheit DDB, Jack Morton o Houdini. Actualment és estrateg de marca freelance a Barcelona i Londres.
Premis
- Totem, Millor Agència Creativa, Houdini, 2019
- Bronze en els Cannes Lions, per 'Hacking Jersey', Cristal, 2018
- Ojo de Iberoamérica, Millor Idea de País, 'HJ', Cristal, 2018
- IAB, Activació de Marca, 'HJ', Cristal, 2018
- Premis Efie, Gran Efie per 'De vuelta al barrio', Cristal, 2017
- Premis Efie, Efie de Plata per 'Levantachelas', Cristal, 2017
- Màster en Comunicació i Creació de Continguts Digitals
- Màster en Disseny de Comunicació Gràfica