Aquest lloc utilitza cookies propies i de tercers per millorar la teva experiéncia a la pàgina. Per habilitar o restringir les cookies actives o per obtenir mes informació, fes click en personalitzar la configuració.
Accepto totes les cookies
Postgrau en Comunicació i Creació de Continguts Digitals

Alejandro Walker

Brand Strategy & Design Thinking

Titulacions i formació acadèmica

  • Màster Executiu en Planificació de Comptes, IED, Madrid, 2008
  • Llicenciat i MBA en Administració d'Empreses, ESADE Business School, Barcelona 2001-2006
  • Escola d'estiu, Brother i Escola de Creatius, Lima (perú), 2019

Activitat i/o trajectòria professional

Apassionat pel coneixement, la creativitat i la innovació. Porta més de dotze anys desenvolupant estratègies de marca efectives a Espanya, Llatinoamèrica i Austràlia, generant campanyes premiades en un divers ecosistema de mitjans. Està particularment entusiasmat amb els canvis que les xarxes socials i digitals estan brindant als consumidors i la seva relació amb les marques. Ha treballat com a estrateg de marca a Ogilvy One, Fahrenheit DDB, Jack Morton o Houdini. Actualment és estrateg de marca freelance a Barcelona i Londres.

Premis

  • Totem, Millor Agència Creativa, Houdini, 2019
  • Bronze en els Cannes Lions, per 'Hacking Jersey', Cristal, 2018
  • Ojo de Iberoamérica, Millor Idea de País, 'HJ', Cristal, 2018
  • IAB, Activació de Marca, 'HJ', Cristal, 2018
  • Premis Efie, Gran Efie per 'De vuelta al barrio', Cristal, 2017
  • Premis Efie, Efie de Plata per 'Levantachelas', Cristal, 2017