Utilitzem cookies pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis, personalitzar i analitzar la navegació i mostrar publicitat relacionada amb les teves preferències. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. Pots canviar la configuració i més informació a la política de cookies
Acceptar
Veure tots els workshops

Freelance: com iniciar una xarxa de contactes

Aprèn a posicionar-te com a freelance i a aplicar les millors estratègies per aconseguir els clients que estàs buscant.

  • Edició: 3a
  • Període lectiu: 15, 22 de febrer i 1, 8 de març
  • Horari: Divendres de 16 h a 20 h
  • Modalitat: Presencial
  • Idioma: Espanyol
  • Preu: 190 €
  • Durada: 16 hores

Presentació

Has sortit de l’escola i no saps com promocionar-te com a freelance? No saps com trobar clients? No saps quins passos hauries de fer i quines són les millors estratègies per aconseguir clients?

Objectius

  • Oferir a l'alumne eines i estratègies per a poder aconseguir clients. Analitzar la seva situació actual, tant si ja té clients com si encara no.
  • L'objectiu principal del curs és que l'alumne pugui fer la seva pròpia estratègia de marketing amb la finalitat d'aconseguir clients.

Temari

Mòdul I: Com preparar-nos per a aconseguir més i millors clients
  • Actitud emprenedora
  • Començant per l'estratègia
  • Com crear un Buyer Persona i com treure-li partit per a aconseguir clients
  • Dissenyem una estratègia a mig-llarg termini
Mòdul II: Diferents maneres d'aconseguir clients: off-line i on-line
  • Estratègies digitals per a aconseguir clients (on-line)
  • Estratègies off-line per a aconseguir clients
  • Com combinar totes dues estratègies
Mòdul III: Estratègies on-line
  • Com generar clients a través de l'ús de xarxes socials
  • Introducció als anuncis de Facebook i Instagram
  • Automatització de l'e-mail i generació automàtica de contactes
  • Copywriting: com ha de ser el teu web
  • SEO bàsic per a aconseguir resultats a mitjà termini
  • Com utilitzar el teu blog per a convertir-te en un referent en el sector: marca personal
Mòdul IV: Estratègies off-line
  • Coneixent possibles contactes en fires, networkings, associacions
  • Convertint-te en un referent en el teu sector: marca personal
  • Mix off-line & on-line
  • Targetes de visita: quan utilitzar-les
Mòdul IV: Com convertir possibles contactes a clients
  • Com generar contactes
  • Com enviar e-mails en fred, missatges en fred…
  • Com aconseguir visibilitat al llarg del temps
  • Com establir contacte al llarg del temps amb els clients i possibles clients
Mòdul V: Joc de rol
  • Com preparar la reunió amb el teu possible client
  • Com gestionar les reunions amb els teus clients: negociacions, contractes
Mòdul VI: Eines imprescindibles
  • Recopilació d'eines imprescindibles i introducció a l'ús de les mateixes
  • E-mail màrqueting: les millors eines gratis
  • Programes d'automatització de xarxes socials
  • Seguiment de contactes, possibles clients i clients. Fidelització.
  • Creació de landing pages i formularis per obtenció de contacte de possibles clients

Observacions

  • Els estudiants i exalumnes de BAU tenen un descompte del 10%.
  • El nombre mínim d'alumnes perquè es realitzi el curs és de 8.

Sol·licita informació

Envia'ns un missatge i ens posarem en contacte amb com més aviat millor.