Veure tots els workshops
Freelance: com iniciar una xarxa de contactes
Aprèn a posicionar-te com a freelance i a aplicar les millors estratègies per aconseguir els clients que estàs buscant.
- Edició: 4a
- Període lectiu: 21, 28 de febrer i 6, 13, 20, 27 de març
- Horari: Divendres de 16 h a 20 h
- Modalitat: Presencial
- Idioma: Castellà
- Preu: 300 €
- Durada: 24 hores
Presentació
Has sortit de l’escola i no saps com promocionar-te com a freelance? No saps com trobar clients? No saps quins passos has de fer i quines són les millors estratègies per aconseguir clients?
Objectius
- Oferir a l'alumne eines i estratègies perquè pugui aconseguir clients. Analitzar la seva situació actual, tant si té clients com si no en té.
- L'objectiu principal del curs és que l'alumne pugui fer la seva pròpia estratègia de màrqueting amb la finalitat d'aconseguir client
Temari
Mòdul I: com ens hem de preparar per a aconseguir més clients i millors
- Actitud emprenedora
- Començant per l'estratègia
- Com crear un Buyer Persona i com treure-li partit per aconseguir clients
- Dissenyem una estratègia a mig-llarg termini
Mòdul II: diferents maneres d'aconseguir clients: off-line i on-line
- Estratègies digitals per a aconseguir clients (on-line)
- Estratègies off-line per a aconseguir clients
- Com pots combinar totes dues estratègies
Mòdul III: estratègies on-line
- Com generar clients a través de l'ús de xarxes socials
- Introducció als anuncis de Facebook i Instagram
- Automatització de l'e-mail i generació automàtica de contactes
- Copywriting: com ha de ser el teu web
- SEO bàsic per aconseguir resultats a mitjà termini
- Com pots utilitzar el teu blog per convertir-te en un referent del sector: marca personal
Mòdul IV: estratègies off-line
- Conèixer possibles contactes a les fires, networking, associacions
- Convertir-te en un referent del teu sector: marca personal
- Mix off-line i on-line
- Targetes de visita: quan has d’utilitzar-les
Mòdul IV: com pots convertir possibles contactes en clients
- Com pots generar contactes
- Com has d’enviar e-mails en fred, missatges en fred…
- Com pots aconseguir visibilitat al llarg del temps
- Com pots establir contacte al llarg del temps amb els clients i possibles clients
Mòdul V: joc de rol
- Com has de preparar la reunió amb el teu possible client
- Com has de gestionar les reunions amb els teus clients: negociacions, contractes
Mòdul VI: eines imprescindibles
- Recopilació d'eines imprescindibles i introducció a l'ús de les mateixes
- E-mail màrqueting: les millors eines gratis
- Programes d'automatització de xarxes socials
- Seguiment de contactes, possibles clients i clients. Fidelització
- Creació de landing pages i formularis per obtenir el contacte de possibles clients
Observacions
- Els estudiants i exalumnes de BAU tenen un descompte del 10%.
- El nombre mínim d'alumnes perquè es realitzi el curs és de 8.
Professorat
Sol·licita informació
Envia'ns un missatge i ens posarem en contacte amb com més aviat millor.