Utilitzem cookies pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis, personalitzar i analitzar la navegació i mostrar publicitat relacionada amb les teves preferències. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. Pots canviar la configuració i més informació a la política de cookies
Acceptar
Veure tots els workshops

Freelance: com iniciar una xarxa de contactes

Aprèn a posicionar-te com a freelance i a aplicar les millors estratègies per aconseguir els clients que estàs buscant.

  • Edició: 4a
  • Període lectiu: 21, 28 de febrer i 6, 13, 20, 27 de març
  • Horari: Divendres de 16 h a 20 h
  • Modalitat: Presencial
  • Idioma: Castellà
  • Preu: 300 €
  • Durada: 24 hores

Presentació

Has sortit de l’escola i no saps com promocionar-te com a freelance? No saps com trobar clients? No saps quins passos has de fer i quines són les millors estratègies per aconseguir clients?

Objectius

  • Oferir a l'alumne eines i estratègies perquè pugui aconseguir clients. Analitzar la seva situació actual, tant si té clients com si no en té.
  • L'objectiu principal del curs és que l'alumne pugui fer la seva pròpia estratègia de màrqueting amb la finalitat d'aconseguir client

Temari

Mòdul I: com ens hem de preparar  per a aconseguir més clients i millors

  • Actitud emprenedora
  • Començant per l'estratègia
  • Com crear un Buyer Persona i com treure-li partit per aconseguir clients
  • Dissenyem una estratègia a mig-llarg termini

Mòdul II: diferents maneres d'aconseguir clients: off-line i on-line

  • Estratègies digitals per a aconseguir clients (on-line)
  • Estratègies off-line per a aconseguir clients
  • Com pots combinar totes dues estratègies

Mòdul III: estratègies on-line

  • Com generar clients a través de l'ús de xarxes socials
  • Introducció als anuncis de Facebook i Instagram
  • Automatització de l'e-mail i generació automàtica de contactes
  • Copywriting: com ha de ser el teu web
  • SEO bàsic per aconseguir resultats a mitjà termini
  • Com pots utilitzar el teu blog per convertir-te en un referent del sector: marca personal

Mòdul IV: estratègies off-line

  • Conèixer possibles contactes a les fires, networking, associacions
  • Convertir-te en un referent del teu sector: marca personal
  • Mix off-line i on-line
  • Targetes de visita: quan has d’utilitzar-les

Mòdul IV: com pots convertir possibles contactes en clients

  • Com pots generar contactes
  • Com has d’enviar e-mails en fred, missatges en fred…
  • Com pots aconseguir visibilitat al llarg del temps
  • Com pots establir contacte al llarg del temps amb els clients i possibles clients

Mòdul V: joc de rol

  • Com has de preparar la reunió amb el teu possible client
  • Com has de gestionar les reunions amb els teus clients: negociacions, contractes

Mòdul VI: eines imprescindibles

  • Recopilació d'eines imprescindibles i introducció a l'ús de les mateixes
  • E-mail màrqueting: les millors eines gratis
  • Programes d'automatització de xarxes socials
  • Seguiment de contactes, possibles clients i clients. Fidelització
  • Creació de landing pages i formularis per obtenir el contacte de possibles clients

Observacions

  • Els estudiants i exalumnes de BAU tenen un descompte del 10%.
  • El nombre mínim d'alumnes perquè es realitzi el curs és de 8.

Sol·licita informació

Envia'ns un missatge i ens posarem en contacte amb com més aviat millor.