Utilitzem cookies pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis, personalitzar i analitzar la navegació i mostrar publicitat relacionada amb les teves preferències. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. Pots canviar la configuració i més informació a la política de cookies
Acceptar
Veure tots els cursos d'estiu

Postproducció gràfica. Gestió de projectes per impremta

La postproducció gràfica i l'art final són molt importants per al control de la nostra futura producció impresa en qualsevol suport; paper, serigrafia, plastificats, lones de grans dimensions i packaging. Aprèn a preparar i a gestionar els arxius correctament per enviar els teus treballs a impremta sense dubtes ni errors.

  • Edició: 2a
  • Període lectiu: Del 13 al 24 de juliol de 2020
  • Horari: De dilluns a divendres de 10:00 a 13:00.
  • Idioma: Espanyol
  • Preu: 400 €
  • Durada: 30 h

Postproducció gràfica. Gestió de projectes per impremta

Apartats
Inscriu-te Sol·licita informació

Presentació

La distància del creatiu amb el món industrial de les arts gràfiques pot arribar a ser perjudicial per a tots dos professionals. El dissenyador necessita introduir-se en el flux de treball de l'impressor, generar propostes per a la seva reproducció industrial. Els errors en el procés de preparació, preimpressió i lliuraments, podencomportar resultats inesperats que afecten al projecte i al pressupost final.

Utilitzarem els softwares de disseny -Il·lustrador, Photoshop, InDesign i Acrobat Distiller- sempre amb una mirada professional, per aconseguir el major rendiment i qualitat als nostres dissenys en el moment de la seva producció.

Objectius

  • Aprendre a preparar i gestionar els arxius correctament, perquè puguis enviar els teus treballs a impremta sense dubtes ni errors.
  • Dominar el procés d’impressió, com es preparen i es lliuren projectes gràfics complexos.
  • Saber observar errors en el procés de lliurament.
  • Sobreimpressions, rebentats, separacions de tintes, elements fora de registre
  • Gestionar les tintes planes, (Pantones), l'encuny (troquel) d'un packaging, controlar els processos d'impressió estàndard (Offset) amb les últimes novetats.
  • Preparar el flux de treball, per a diferents suports finals; paper, serigrafia, vinil, lones, impressió digital, etc.

Programa

1. Laboratori digital

  • Preparació de la imatge digital, per a projectes gràfics.
  • Cámeres professionals, escàner pla, escàner tambor.
  • Resolucions i lineatures; com determinar la resolució adequada, la manera correcta d'augmentar-la i disminuir-la segons el suport final.
  • Reproducció digital per a diferents gramatges de paper i lineatures de trama; offset, gravat en relleu, periòdics, revistes, llibres d'art, serigrafia , web, iPad , iPad Retina, treballs de gran grandària; lones.

2. Estratègies de treball en una edició impresa en Quadricromia

  • Preparació d'un projecte per a imprimir en CMYK
  • Preparar imatges amb sensació de virat de color en una revista impresa en quadricomia.
  • Sensació d'una imatge en escala de grises, conservant els canals de color en CMYK, (major profunditat de color).
  • Formats d'exportació; TIFF, PSD, PDF

3. Planificació del Projecte segons pressupost

  • Adaptació d'una publicació a escala de grisos, treballar amb la tinta del negre,
  • Creació de monotons amb qualsevol canal del Cyan Magenta, Groc.
  • Creació de duotonos en treballar amb dues Pantones a la imatge.
  • Projectar i treballar correctament un lliurament a dues tintes.
  • Realitzar projectes a cinc tintes, quadricomia ms un pantone plata.
  • Aplicar correctament un vernís en una imatge i imprimir-la correctament.
  • Presentar un Projecte Real preparat ser imprès a dues tintes.
  • Formats d'exportació; DCS.2.0, PDF, PSD.

4. Planificació d'un projecte per imprimir en serigrafia o vinil

  • Analitzar les separacions de tintes correctament
  • Gestió de matisos correcta
  • Importar pantones d'altres programes
  • Treballar amb colors Globals
  • Passar un pantone a Cuatricromia

 

5. Gestió i revisió de proves a color per a impremta

  • Treballar amb llibres de gammes
  • Proves de sublimació
  • Cromalines - proves de color
  • Tinta negra enriquida

7. Projectes avançats en l'edició digital

  • Treballar amb canals Alpha per a millorar les màscares
  • Retallar imatges
  • Retallar pèls amb canals alpha
  • Màscara ràpida
  • Drupa- (Düsseldorf ) -fira mundial d'arts gràfiques- últimes novetats d'impremta i manipulats.

Sol·licita informació

Envia'ns un missatge i ens posarem en contacte amb tu el més aviat possible.