Utilitzem cookies pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis, personalitzar i analitzar la navegació i mostrar publicitat relacionada amb les teves preferències. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. Pots canviar la configuració i més informació a la política de cookies
Acceptar
Veure tots els cursos d'estiu

Il·lustració de moda: Noves tendències en editorial, tèxtil i publicitat

Coneix i aprèn a aplicar les noves tendències en il·lustració per a moda, disseny editorial i publicitat.

  • Edició: 1a
  • Període lectiu: Del 27 de juny al 22 de juliol
  • Horari: Dilluns i dijous de 15:30 h a 19:30 h
  • Modalitat: Presencial
  • Idioma: espanyol
  • Preu: 450€ (material inclòs)
  • Durada: 32 h

Il·lustració de moda: Noves tendències en editorial, tèxtil i publicitat

Apartats
Sol·licita informació

Presentació

La il·lustració adquireix cada vegada més força en el sector de la moda, ja sigui dins del procés creatiu d'un dissenyador, aplicada a teixits i estampats o com a element que aporta valor al contingut d'un missatge publicitari o d'un article de premsa. Per aquest motiu, el mercat laboral té una demanda real i creixent d'il·lustradors i gràfics de moda.

En aquest workshop es donaran a conèixer els diferents camps en els quals es pot desenvolupar professionalment un il·lustrador de moda: el de la il·lustració editorial, el del gràfic-tèxtil i el de la publicitat. A més, el workshop té com a objectiu connectar a l'estudiant amb la realitat del món laboral.

Per a això, es realitzaran projectes en col·laboració amb reconegudes marques, editorials i agències que proposaran diversos encàrrecs a desenvolupar. A més, durant tot el curs s'implementarà un mètode de treball professional, resolutiu i eficaç que permeti a l'alumnat obtenir les eines necessàries per a encarar un encàrrec i treballar per a qualsevol client. S'ensenyaran tècniques d'il·lustració manual i digital, així com eines de comunicació visual per a generar idees creatives capaces d'aportar valor afegit i adaptar-se a les necessitats i a l'objectiu d'un projecte concret.

Objectius

  • Desenvolupament de les habilitats creatives de la comunicació visual
  • Desenvolupament d'un mètode de treball professional, creatiu, resolutiu, efectiu capaç d'aportar valor afegit i d'adaptar-se a les indicacions proposades en un brifing
  • Capacitat per a llegir i entendre un brifing
  • Capacitat per a comunicar visualment amb eines pròpies de la il·lustració gràfica, tant manuals com digitals
  • Capacitat per a desenvolupar professionalment tres projectes il·lustrats vinculats al món de la moda

Programa

  • Imatge de marca i comunicació visual.
  • Lectura i resolució d'un brífing tant a escala gràfic com de la il·lustració.
  • Tècniques i metodologies creatives i de direcció d'art.
  • Tècniques d'il·lustració manuals i digitals (Photoshop i InDesign).
  • Il·lustració editorial - Teoria i context + desenvolupament d'un projecte en col·laboració amb una revista de moda.
  • Il·lustració tèxtil - Teoria i context + desenvolupament d'un projecte en col·laboració amb una marca de roba.
  • Il·lustració publicitària -Teoria i context + desenvolupament d'un projecte en col·laboració amb una marca.
  • Preparació de presentacions professionals.

El workshop consta de:

  1. Sessions teòriques en què s'explica el camp de treball en el qual es desenvolupa cada projecte a través del visionat i anàlisi d'exemples de referents en el camp de la il·lustració editorial, tèxtil o publicitària.
  2. Sessions pràctiques de dibuix manual o digital.
  3. Sessions de debat per a la conceptualització de la idea, definició de l'imaginari visual, esbossos, etc. Algunes d'aquestes sessions comptaran amb la presència dels directors d'art i creatius de les marques col·laboradores.
  4. Sessions tutoritzades de seguiment dels projectes.
  5. Presentació de l'encàrrec.

Sol·licita informació

Envia'ns un missatge i ens posarem en contacte amb com més aviat millor.