Projectes de Postgrau en Il·lustració
Il·lustració a premsa i il·lustració a packaging
per Joana Dziezaski
20 poemes d'amor
per Blanca Mora
Sustraietatik hegoetara
per Maialen Sánchez Bergara
KE RO em, Llavis Vermells per Sant Valentí i Marc i Irene
per Julia Brenes
Els dos primers projectes se centren en l'acceptació de l'aparença pròpia i la visibilitat de diferents cossos que no solen entrar en el cànon de bellesa. Les il·lustracions, d'estil aquarel·la i tons suaus, ens presenten el cos com una cosa que cal acceptar i estimar. El tercer projecte segueix les aventures de dos germans a manera de conte il·lustrat.
Rest in glory
per Celeste Correa
Creació d'una marca de moda basada en il·lustracions vectorials d'estrelles del rock clàssiques com Freddie Mercury o David Bowie. Jugant amb les figures es generen patrons personalitzats per a cada un dels productes de marxandatge que abasta la marca.
Agatha no quiere ordenar
per Laura García
La idea d'aquest llibre és deixar una lliçó als nens entre els 4 i els 6 anys perquè vegin que ordenar l'habitació pot ser divertit també, i Agatha els ensenya com.
Me and the depression Monster
per Sabina Mares
Novel·la il·lustrada per a públic adult, on es mostra la relació entre el personatge i el monstre de la depressió i l'evolució que això comporta. S'utilitza el monocrom per a expressar com la nostra protagonista veu la vida només en una direcció i es focalitza molt en les expressions facials i corporals.
Obsessions, Bloom i Birthplace
per Paula Alconada Sánchez
Usant una tècnica d'il·lustració amb estètica de dibuix manual es creen il·lustracions que promocionen o complementen un anunci de la marca de whisky Macallan, una cançó de Troye Sivan i l'àlbum Birthplace en format vinil del cantant Novo Amor.
Tires còmiques i biografies il·lustrades
per Elena Livieri
Usant una tècnica molt matèrica i caracteritzada per les textures, es creen diverses tires gràfiques i una biografia il·lustrada.
Packaging d'Arctic Monkeys
per Marta Palop Llàcer
Disseny de packaging del disc AM, del grup Arctic Monkeys, creant imatges úniques que intentin representar de la millor manera el contingut del producte, tot buscant un llenguatge gràfic que s'adapti al target del grup (públic juvenil).