Tornar a Postgrau en Il·lustració

Projectes de Postgrau en Il·lustració

Il·lustració a premsa i il·lustració a packaging

per Joana Dziezaski

Il·lustració a premsa i il·lustració a packaging Il·lustració a premsa i il·lustració a packaging Il·lustració a premsa i il·lustració a packaging Il·lustració a premsa i il·lustració a packaging Il·lustració a premsa i il·lustració a packaging Il·lustració a premsa i il·lustració a packaging Il·lustració a premsa i il·lustració a packaging Il·lustració a premsa i il·lustració a packaging

20 poemes d'amor

per Blanca Mora

20 poemes d'amor 20 poemes d'amor 20 poemes d'amor 20 poemes d'amor 20 poemes d'amor 20 poemes d'amor

Sustraietatik hegoetara

per Maialen Sánchez Bergara

Sustraietatik hegoetara Sustraietatik hegoetara Sustraietatik hegoetara Sustraietatik hegoetara Sustraietatik hegoetara Sustraietatik hegoetara

KE RO em, Llavis Vermells per Sant Valentí i Marc i Irene

per Julia Brenes

KE RO em, Llavis Vermells per Sant Valentí i Marc i Irene KE RO em, Llavis Vermells per Sant Valentí i Marc i Irene KE RO em, Llavis Vermells per Sant Valentí i Marc i Irene KE RO em, Llavis Vermells per Sant Valentí i Marc i Irene KE RO em, Llavis Vermells per Sant Valentí i Marc i Irene KE RO em, Llavis Vermells per Sant Valentí i Marc i Irene

Els dos primers projectes se centren en l'acceptació de l'aparença pròpia i la visibilitat de diferents cossos que no solen entrar en el cànon de bellesa. Les il·lustracions, d'estil aquarel·la i tons suaus, ens presenten el cos com una cosa que cal acceptar i estimar. El tercer projecte segueix les aventures de dos germans a manera de conte il·lustrat.

Rest in glory

per Celeste Correa

Rest in glory Rest in glory Rest in glory Rest in glory Rest in glory Rest in glory

Creació d'una marca de moda basada en il·lustracions vectorials d'estrelles del rock clàssiques com Freddie Mercury o David Bowie. Jugant amb les figures es generen patrons personalitzats per a cada un dels productes de marxandatge que abasta la marca.

Agatha no quiere ordenar

per Laura García

Agatha no quiere ordenar Agatha no quiere ordenar Agatha no quiere ordenar Agatha no quiere ordenar Agatha no quiere ordenar Agatha no quiere ordenar Agatha no quiere ordenar

La idea d'aquest llibre és deixar una lliçó als nens entre els 4 i els 6 anys perquè vegin que ordenar l'habitació pot ser divertit també, i Agatha els ensenya com.

Me and the depression Monster

per Sabina Mares

Me and the depression Monster Me and the depression Monster Me and the depression Monster Me and the depression Monster

 

Novel·la il·lustrada per a públic adult, on es mostra la relació entre el personatge i el monstre de la depressió i l'evolució que això comporta. S'utilitza el monocrom per a expressar com la nostra protagonista veu la vida només en una direcció i es focalitza molt en les expressions facials i corporals.

Obsessions, Bloom i Birthplace

per Paula Alconada Sánchez

Obsessions, Bloom i Birthplace Obsessions, Bloom i Birthplace Obsessions, Bloom i Birthplace Obsessions, Bloom i Birthplace

Usant una tècnica d'il·lustració amb estètica de dibuix manual es creen il·lustracions que promocionen o complementen un anunci de la marca de whisky Macallan, una cançó de Troye Sivan i l'àlbum Birthplace en format vinil del cantant Novo Amor.

Tires còmiques i biografies il·lustrades

per Elena Livieri

Tires còmiques i biografies il·lustrades Tires còmiques i biografies il·lustrades Tires còmiques i biografies il·lustrades Tires còmiques i biografies il·lustrades Tires còmiques i biografies il·lustrades Tires còmiques i biografies il·lustrades

Usant una tècnica molt matèrica i caracteritzada per les textures, es creen diverses tires gràfiques i una biografia il·lustrada.

 


 

 

Packaging d'Arctic Monkeys

per Marta Palop Llàcer

Packaging d'Arctic Monkeys Packaging d'Arctic Monkeys Packaging d'Arctic Monkeys Packaging d'Arctic Monkeys Packaging d'Arctic Monkeys Packaging d'Arctic Monkeys

Disseny de packaging del disc AM, del grup Arctic Monkeys, creant imatges úniques que intentin representar de la millor manera el contingut del producte, tot buscant un llenguatge gràfic que s'adapti al target del grup (públic juvenil).