Utilitzem cookies pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis, personalitzar i analitzar la navegació i mostrar publicitat relacionada amb les teves preferències. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. Pots canviar la configuració i més informació a la política de cookies
Acceptar
Veure tots els màsters i els postgraus

Postgrau en disseny de packaging y activació omnicanal

L’activació omnicanal com a estratègia de packaging efectiva.

  • Edició: 1a
  • Període lectiu: Del 16 d'octubre de 2019 a maig de 2020. Presentació TFP: juny 2020.
  • Horari: Dilluns i dimecres de 19 h a 22 h.
  • Modalitat: Presencial
  • Idioma: Espanyol
  • Preu: 4.380 €
  • Titulació: Diploma de Posgrado en diseño de packaging y activación omnicanal atorgat per la UVic-UCC.
  • Crèdits: 30 ECTS

Presentació

El packaging es una extensió del propi producte i com a conseqüència de la seva marca i empresa. Té l’oportunitat de crear experiències de marca úniques i arriba a formar part del dia a dia de les persones. Els productes, i especialment el que transmeten a través dels envasos són, cada vegada més, un dels principals recursos de l'empresa.

El dissenyador de packaging tindrà grans reptes durant els propers anys: entorns líquids, públics exigents, noves tecnologies... Ha d’esdevenir un agent clau en aquesta nova era.

El Postgrau en Disseny de Packaging y Activació Omnicanal proposa un programa de formació teòrica-pràctica que combina l’estratègia, les tendències - tenint en compte el seu impacte en els negocis i mitjans digitals -, el pensament creatiu i el disseny gràfic, per assentar unes bases sòlides que permetran dissenyar els envasos del futur.

En combinació amb el Postgrau en Disseny Estructural i Sostenible del Packaging l’alumne pot obtenir el Màster en Estratègia i Disseny de Packaging. Una formació pensada perquè l’estudiant obtingui tots el coneixements específics de la disciplina i pugui participar en un procés d’estratègia, creació y gestió d’un disseny de packaging integral.

Objectius

Especialitzar al dissenyador en la estratègia de packaging i en el procés de creació de la gràfica aplicada y activació omnicanal. Partint de la investigació i la presa de decisió estratègica, passant per la conceptualització, la seva representació gràfica i la activació en els punts de contacte clau amb els públics – on-line i off-line –.

Després de cursar el Postgrau en Disseny de Packaging y Activació Omnicanal l’alumne obtindrà:

  • Competències en la gestió de projectes de disseny de packaging.
  • Capacitats en aplicar i integrar els coneixements adquirits en disseny de packaging al desenvolupament de projectes creatius.
  • Conèixer i aplicar les eines creatives en la creació de packagings capaços de competir en el mercat a nivell professional.
  • Capacitats per desenvolupar processos de recerca, presa de decisions estratègiques i conceptualització que li permetin una òptima integració en equips de treball interdisciplinaris.
  • Dominar l'ús dels programes informàtics específics de disseny gràfic per plasmar de forma potent dels conceptes desenvolupats.

Pla d’Estudis

Mòdul 1: Estratègia y gestió del packaging

Mòdul 2: El futur del packaging

Mòdul 3: Eines tècniques i creatives

Mòdul 4: Projectes

Programa

Mòdul 1: Estratègia y gestió del packaging

  • Estratègia i experiència de marca aplicada al packaging.
  • Procés creatiu del disseny de packaging.
  • Canals de venda i activació del packaging en els diferents punts de venda on i off.
  • Lideratge i gestió d’equips.

Mòdul 2: El futur del packaging

  • Investigació i tendències de consumidor i de packaging.
  • El rol del packaging en l’entorn digital.
  • Escenaris de futur en el packaging.
  • Metodologies de design thinking aplicades al disseny de packaging.

Mòdul 3: Eines tècniques i creatives

  • Photoshop i illustrator aplicat al disseny de packaging
  • Tipografia
  • Il·lustració
  • Direcció d’art
  • Creativitat
  • Materials i acabats
  • AAFF
  • Realitat augmentada aplicada al packaging.

Mòdul 4: Projectes

  • Packaging alimentació gran consum
  • Packaging cosmètic premium
  • Packaging unboxing tecnològic
  • Packaging experimental

Sortides professionals

  • Agències de Branding i Packaging.
  • Estudis de Disseny Industrial.
  • Empreses que gestionin marques i productes i/o tinguin internalitzat el disseny de les mateixes, ja siguin empreses fabricants o de distribució.
  • Estudis amb equips creatius.

Cost

Cost total del curs: 4.380 €

Modalitats de pagament

S’ofereix diferents modalitats de pagament de l'import del curs:

  • Pagament únic: descompte del 3%
  • Pagament fraccionat, en 3 pagaments diferents:
    • 1er pagament del 40% de l’import del curs que es realitza en formalitzar la matrícula
    • 2on pagament del 30% de l’import del curs, abans del 5 de novembre
    • 3er pagament del 30% de l’import del curs, abans del 5 de gener

Els ex estudiants de BAU es beneficien d'un 10% de descompte en qualsevol dels cursos. S'entén per ex estudiant de BAU aquell que, no estant matriculat en el curs acadèmic actual, hagi superat el 50% dels crèdits propis de la titulació de Grau, Graduat Superior en Disseny o BAU Nit, o el 100% dels crèdits propis de qualsevol de les titulacions de Màster o diplomes de Postgrau.

Més informació sobre beques i ajuts.

Informació del procés d’inscripció.

Sol·licita informació

Envia'ns un missatge i ens posarem en contacte amb com més aviat millor.