Utilitzem cookies pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis, personalitzar i analitzar la navegació i mostrar publicitat relacionada amb les teves preferències. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. Pots canviar la configuració i més informació a la política de cookies
Acceptar
Veure tots els màsters i els postgraus

Postgrau en creació i gestió de marques de moda

Una marca va molt més enllà d'un nom, un logo i un producte; i la moda és un negoci molt competitiu i canviant.

  • Edició: 6a
  • Període lectiu: Del 15 d'octubre de 2019 a maig 2020. Presentació TFP: juny de 2020
  • Horari: Dimarts i dijous de 19 h a 22 h
  • Modalitat: Presencial
  • Idioma: Espanyol
  • Preu: 3.990 €
  • Titulació: Diploma de Postgrau en Creació i Gestió de Marques de Moda atorgat per la UVic-UCC.
  • Crèdits: 30 ECTS

Presentació

Una marca va molt més enllà d'un nom, un logo i un producte; i la moda és un negoci molt competitiu i canviant. Crear una marca de moda demanda professionals formats en la gestió de marques, amb coneixements que van des del complex funcionament dels circuits del sistema Moda fins als pilars del branding i de la gestió empresarial.

Qualsevol marca de moda és ja un negoci global gràcies a Internet. Crear marques innovadores o detectar oportunitats de negoci és indispensable per seduir un públic cada vegada més informat i connectat que demana marques que responguin a les seves necessitats.

Objectius

  • Dotar de coneixements específics aplicats al Sistema Moda.
  • Dotar d'habilitats, competències i coneixements transversals que integrin les últimes tendències en branding 3.0 per a la creació de marques.
  • Formar a professionals versàtils i competents en l'àmbit de la creació i gestió de marques de moda amb visió estratègica, capacitats per desenvolupar la marca en l'organització amb una visió internacional.

Pla d'estudis

Aquest postgrau s'estructura en 10 mòduls i conclueix amb un Projecte Final d'Estudis

Mòdul I - Visió global del sector moda

Mòdul II -  Distribució

Mòdul III - Mercat i consumidor

Mòdul IV - Negoci i innovació

Mòdul V -  Branding

Mòdul VI - Producte

Mòdul VII - Finances

Mòdul VIII - Marketing i comunicació

Mòdul IX - Organització

Módulo X - Business Plan

Programa

Mòdul I - Visió global del sector moda

Dotar dels coneixements concrets del funcionament del Sistema Moda.

Capacitar per a l' anàlisi de l'entorn moda a nivell nacional i internacional.

Dotar dels coneixements necessaris per innovar en la creació d'una marca.

  • El Sistema Moda i els seus circuits: alta costura, prêt - à -porter, luxe, fast fashion.
  • Anàlisi internacional de l'entorn moda.
  • Anàlisi de la moda a Espanya.
  • La cadena de subministrament.
  • Claus per a la internacionalització d'una marca. Anàlisi de mercats.
  • Tipus d'innovació: producte, canals de distribució, servei al client, producció.

Mòdul II - Distribució

Dotar dels coneixements concrets de la distribució del producte moda i del seu calendari de fires i showrooms.

Dotar dels coneixements necessaris per dur a terme la negociació internacional per a una marca.

  • Canals de distribució comercialització: retail i whole sale.
  • e-commerce.
  • Fires i showrooms.
  • Negociació internacional.

Mòdul III - Mercat i consumidor

Dotar dels coneixements concrets sobre el mercat de la moda i el seu consumidor.

Dotar dels coneixements concrets per poder planificar els costos de la marca.

  • Posicionament i segmentació en el mercat.
  • Comportament del consumidor i hàbits de compra.
  • Planificació de costos.

Mòdul IV - Negoci i innovació

Dotar dels coneixements necessaris per detectar oportunitats de negoci en l'entorn moda.

Dotar dels coneixements necessaris per al llançament de conceptes innovadors en l'entorn moda.

  • Com detectar oportunitats de negoci.
  • Llançament d'un concepte innovador I i II.
  • El model Canvas. Reflexió estratègica del model de negoci I i II.

Mòdul V - Branding

Dotar dels coneixements necessaris per posicionar una marca en el mercat.

Dotar dels coneixements necessaris per crear la identitat una marca de moda.

  • Posicionament i territori de marca I i II.
  • Construir la marca: valors, personalitat, essència i arquetip.
  • Brand Meaning Book.

Mòdul VI - Producte

Dotar dels coneixements necessaris per planificar i calcular els costos de producció i marges de les col·leccions.

Dotar dels coneixements necessaris per produir una col·lecció a nivell d'aprovisionament, producció i legislació.

  • Planificació de col·leccions.
  • Costos de producció i marges.
  • Outsourcing internacional i clústers de la moda.
  • Legislació i propietat intel·lectual. Tipus de societats.
  • Calendari de producció, distribució i financer I i II.

Mòdul VII - Finances

Dotar dels coneixements necessaris per saber interpretar les finances de la marca.

Dotar dels coneixements necessaris per crear el Pla Financer de la marca.

  • Finances bàsiques: el compte de resultats.
  • Finances bàsiques: el balanç.
  • El Pla Financer de la marca.

Mòdul VIII - Màrqueting i comunicació

Dotar dels coneixements necessaris sobre màrqueting i comunicació aplicats a la marca.

Dotar dels coneixements necessaris per crear el Pla de Llançament de la marca.

  • El màrqueting com a concepte estratègic.
  • El Mix de comunicació.
  • Creació del Pla de Llançament de la marca.

Mòdul IX - Organització

Dotar dels coneixements necessaris sobre la gestió d'equips i de la creativitat.

Dotar dels coneixements necessaris per realitzar un organigrama empresarial.

  • Organitzacions, comunicació i treball en equip.
  • Gestió de la creativitat.
  • Àrees del negoci i departaments.
  • L'organigrama empresarial I i II.

Mòdul X - Business Pla

Dotar dels coneixements necessaris per realitzar un Business Plan.

Dotar de la capacitat per realitzar un Elevator Pich.

  • El Business Plan.
  • Desenvolupament del Business Plan.
  • Elevator Pitch.

Sortides professionals

  • Dissenyadors de moda i/o emprenedors que vulguin crear la seva pròpia marca.
  • Brand Managers.
  • Responsables de Producte.
  • Responsables de Màrqueting.
  • Responsables de Comunicació.

Cost

Cost total del curs: 3.990 €

Modalitats de pagament

S’ofereix diferents modalitats de pagament de l'import del curs:

  • Pagament únic: descompte del 3%
  • Pagament fraccionat, en 3 pagaments diferents:
    • 1er pagament del 40% de l’import del curs que es realitza en formalitzar la matrícula
    • 2on pagament del 30% de l’import del curs, abans del 5 de novembre
    • 3er pagament del 30% de l’import del curs, abans del 5 de gener

Els ex estudiants de BAU es beneficien d'un 10% de descompte en qualsevol dels cursos. S'entén per ex estudiant de BAU aquell que, no estant matriculat en el curs acadèmic actual, hagi superat el 50% dels crèdits propis de la titulació de Grau, Graduat Superior en Disseny o BAU Nit, o el 100% dels crèdits propis de qualsevol de les titulacions de Màster o diplomes de Postgrau.

Més informació sobre beques i ajuts.

Informació del procés d’inscripció.

Sol·licita informació

Envia'ns un missatge i ens posarem en contacte amb com més aviat millor.