Utilitzem cookies pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis, personalitzar i analitzar la navegació i mostrar publicitat relacionada amb les teves preferències. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. Pots canviar la configuració i més informació a la política de cookies
Acceptar
Tornar a Postgrau en comunicació integral de moda

Projectes de Postgrau en comunicació integral de moda

Otaduy

per Marta Meca

Otaduy Otaduy Otaduy Otaduy

Projecte que té com a objectiu el de reforçar la comunicació i identitat de la marca de moda nupcial "Otaduy". Aquests esforços aniran dirigits principalment al canal multimarca i l'equip de la signatura per tal de la seva conversió en prescriptors, a més de generar més fluïdesa i confiança necessàries per a un correcte funcionament de la mateixa.

Strap

per Ignacio Zacarés

Strap Strap Strap Strap

L'objectiu d'aquest treball és plantejar un pla de comunicació integral i multiplataforma on el client estigui situat en el centre. Per a això, es defineix una estratègia diferencial fixant els objectius de la campanya de comunicació 360 i es realitza el desenvolupament de la campanya de manera creativa en funció dels objectius fixats anteriorment.

LimitEDitions

per Alberto Navarro

LimitEDitions LimitEDitions LimitEDitions

Aquest treball aborda l'anàlisi de la botiga multimarca de sneakers i streetwear de luxe Limited Editions de Barcelona. Per a això se segueixen una sèrie d'estratègies tant internes com externes com són web, retail, material físic de la marca RRSS, etc.

Claim

per Bernardita Prudant

Claim Claim Claim

Comunicació del llançament d'una nova col·lecció de productes de cosmètica de la marca de cosmètica polonesa Inglot. Estratègia de comunicació centrada en un tarjet de dona jove, dinàmica i activa.

Oscar H. Grand

per Yi Wen Tseng

Oscar H. Grand Oscar H. Grand Oscar H. Grand Oscar H. Grand

Per millorar la construcció i l'organització de la marca, el projecte proposa un planejament a través de diverses estratègies amb una comunicació orientada a donar suport els seus valors i a establir vincles amb el comerç actual del mercat.

Juana Naranja

per Laura Rodríguez

Juana Naranja Juana Naranja Juana Naranja Juana Naranja

Insecta Shoes

per Felipe Sauer

Insecta Shoes Insecta Shoes Insecta Shoes Insecta Shoes

Insecta es una marca brasileña de zapatos veganos, o sea, sin ningún uso de materia prima de origen animal. A través del proyecto se trabajaron formas de mostrar el estilo de vida de la persona de la marca, así como el hecho del producto ser fairtrade, ecológico y vegano a partir de contenidos para redes sociales, de modo que alcance a los consumidores en todo el mundo, teniendo foco en el mercado americano y europeo.