Utilitzem cookies pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis, personalitzar i analitzar la navegació i mostrar publicitat relacionada amb les teves preferències. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. Pots canviar la configuració i més informació a la política de cookies
Acceptar
Veure tots els màsters i els postgraus

Postgrau en comunicació i creació de continguts digitals

Aprèn a comunicar els valors d’una marca a través de las noves eines i canals digitals.

  • Edició: 1a
  • Període lectiu: Del 15 d'octubre de 2019 a maig de 2020. Presentació TFM: juny de 2020.
  • Horari: Martes y jueves de 19 h a 22 h
  • Modalitat: Presencial
  • Idioma: Anglès
  • Preu: 4.170 €
  • Titulació: Diploma de Postgrau en Comunicació i Creació de Continguts Digitals atorgat per la UVic-UCC.
  • Crèdits: 30 ECTS

Presentació

Aquest programa pretén donar formació acadèmica a emprenedors de negocis que vulguin fer real les seves idees i futura dedicació professional, tenint una formació en comunicació i marketing digital que sigui fidel a la seva marca que comunica i ven productes i/o serveis.

La comunicació i el marketing són dues disciplines diferents, però interconnectades dintre de qualsevol negoci, i no sempre ben gestionades amb la informació i les eines que aporta la digitalització.

L’objectiu d’aquesta formació és oferir a l’alumne la visió, els coneixements, les eines i les estratègies perquè pugui comunicar el seus valors com a marca en un àmbit online, completament digital i formar professionals capaços de comunicar els valors del seu negoci a l’entorn digital, d’analitzar tota la informació i mètriques del marketing online perquè el seu pla de negoci sigui un èxit.

En resum, és un programa que pretén formar a professionals competents amb les noves maneres de comunicar-se a l’entorn digital, sense perdre l’orientació de negocis i estratègia que aporta la digitalització que ajuda a l’emprenedoria.

Objectius

  • Desenvolupar un pla de comunicació i marketing digital a partir d´una idea emprenedora detectant l’oportunitat de negoci.
  • Dotar d'habilitats, competències i coneixements específics per establir estratègies innovadores de comunicació digital.
  • Dotar de coneixements específics de marketing digital i anàlisi de dades a partir de programes i mètriques concretes.
  • Gestionar marques i negocis online a través de nous continguts digitals i accions estratègiques basades en el negoci.

Pla d'estudis

Mòdul 1. Branding

Mòdul 2. Comunicació digital

Mòdul 3. Marketing digital

Mòdul 4. Enterpreneurship and digital coach

Mòdul 5. Treball final postgrau

 

Enfocament general del TF
Pla de comunicació digital per una marca ja existent o de nova creació per a negoci de producte i/o servei. Execució i implantació real d’aquest pla en un entorn digital.

Programa

Módul 1. Branding

  • Brand Positioning. Fonaments d’estratègia de marca
  • Brand Values. Continguts de marca
  • Brand Naming, Brand Identity, Brand Image, Brand Mission, Brand Vission & Brand Equity. Comunciació de marca.
  • Brand Storytelling & Brand Experience. Experiència d´usuari.
  • Brand Management. Estratègies de comunicació.
  • Workshop branding digital. Innovació i Creativitat.

Mòdul 2. Comunicació digital

  • Cultura i Narrativa digital. Online status.
  • Generació de continguts. Lifestyle and Consumer Brands.
  • Reputació online. Brand and Social Media.
  • RRSS i influencers. Engagement.
  • Estratègia de mitjans. Communication Planning.
  • Eines de gestió. Management.

Mòdul 3. Marketing Digital

  • RRSS i Estratègia Publicitària als medis digitals.
  • Influence Marketing. Digital Brand Ambassadors.
  • New Digital Trends. Video, Mobile & others. Inbound.
  • Buscadors: SEO, SEM, SMO i ROI.
  • Costos d’inversió: CPC, CPM, CPL i CPA.
  • Gestió i Mètrica. Pressupostos Digitals. Marketing Planning.

Mòdul 4. Emprenedoría i coach digital

  • Business Model and Digital Tansformation.
  • E- Business. Target and Scope.
  • UX. Customer Experience. Emotional Intelligence.
  • Digital Platforms. Media evolution.
  • Company cases. 3 models on digital business.
  • Digital Planning. Implementació.

Mòdul 5. Treball Final del Postgrau (tutoritzat pel professorat)

  • Desenvolupar un pla de comunicació digital i una implementació d’aquest pla.

Sortides professionals

  • Emprenedors/emprenedores amb inquietuds d’establir una marca darrera la qual hi hagi un producte i/o servei amb negoci a l’entorn digital
  • Comunicadors digitals i Community managers
  • Responsables de continguts digitals
  • Responsables de comunicació
  • Responsables de marketing

Cost

Cost total del curs: 4.170 €

Modalitats de pagament

S’ofereix diferents modalitats de pagament de l'import del curs:

  • Pagament únic: descompte del 3%
  • Pagament fraccionat, en 3 pagaments diferents:
    • 1er pagament del 40% de l’import del curs que es realitza en formalitzar la matrícula
    • 2on pagament del 30% de l’import del curs, abans del 5 de novembre
    • 3er pagament del 30% de l’import del curs, abans del 5 de gener

Els ex estudiants de BAU es beneficien d'un 10% de descompte en qualsevol dels cursos. S'entén per ex estudiant de BAU aquell que, no estant matriculat en el curs acadèmic actual, hagi superat el 50% dels crèdits propis de la titulació de Grau, Graduat Superior en Disseny o BAU Nit, o el 100% dels crèdits propis de qualsevol de les titulacions de Màster o diplomes de Postgrau.

Més informació sobre beques i ajuts.

Informació del procés d’inscripció.

Sol·licita informació

Envia'ns un missatge i ens posarem en contacte amb com més aviat millor.