Utilitzem cookies pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis, personalitzar i analitzar la navegació i mostrar publicitat relacionada amb les teves preferències. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. Pots canviar la configuració i més informació a la política de cookies
Acceptar
Veure tots els màsters i els postgraus

Màster en innovació i design management

La innovació i la internacionalització s'han consolidat com estratègies clau en el context econòmic actual. Nous ecosistemes i estratègies de negoci apareixen en ple procés de canvi de paradigma, del disseny de producte al disseny de serveis.

  • Edició: 7a
  • Període lectiu: Del 15 d'octubre de 2019 a maig 2020. Presentació TFM: juny de 2020
  • Horari: De dilluns a dijous de 19 a 22 h
  • Modalitat: Presencial
  • Idioma: Espanyol
  • Preu: 8.220 €
  • Titulació: Títol de Màster en Innovació i Design Management otorgat per la UVic-UCC.
  • Crèdits: 60 ECTS

Programa

El títol de Màster en Innovació i Design Management, de 60 ECTS, s'obté cursant els dos postgraus de 30 ECTS cadascun. Aquests postgraus poden cursar-se en un mateix any acadèmic o en diferents cursos acadèmics (simultàniament o consecutivament). Tots els postgraus que formen part d'un màster poden cursar-se de manera independent.

Objectius

  • Adquirir eines i coneixements de gestió de la innovació que serveixin per desenvolupar innovació en producte, servei, comunicació i model de negoci amb impacte organitzatiu.
  • Conèixer les tècniques, adquirir experiència i desenvolupar projectes reals aplicant les metodologies pròpies del Design Thinking per al disseny de serveis i disseny de nous models de negoci (Business Design & Lean Startup).
  • Adquirir eines i coneixements de gestió que serveixin per assolir aquesta nova perspectiva de la professió.
  • Conèixer els aspectes necessaris per iniciar un projecte empresarial.
  • Proporcionar eines per esdevenir catalitzador de la innovació i element integrador entre el projecte o tasca a desenvolupar i l'empresa en la seva globalitat.
  • Aprendre a detectar oportunitats de negoci més enllà de l'àmbit específic del disseny.
  • Adquirir un llenguatge empresarial que permeti una millor fluïdesa en les interrelacions dissenyador - empresa.
  • Donar instruments per desenvolupar habilitats directives per liderar o coordinar equips interdisciplinaris d'una manera eficient.

Pla d'estudis

Postgrau en Innovació i Design Thinking

Aquest postgrau s'estructura en 5 mòduls, sent el cinquè el desenvolupament d'un Projecte Final d'Estudis amb el qual conclou el curs.

Mòdul I - El Design Thinking com a paradigma d'innovació

Mòdul II - El Design Research  per a la comprensió de les necessitats del nostre usuari o client

Mòdul III - Tècniques d'ideació i conceptualització de nous productes i serveis

Mòdul IV - Business Design i Lean Startup

Mòdul V - Projecte Final d'Estudis

 

Postgrau en Design Management

Aquest postgrau s'estructura en 4 mòduls, sent el quart el desenvolupament d'un Projecte Final d'Estudis.

El curs s'inicia amb el Mòdul I, més estratègic, alternant posteriorment els continguts dels mòduls més concrets i específics (mòduls II i III). Cadascun dels mòduls es desenvoluparà al llarg del curs de forma organitzada per combinar teoria i pràctica paral·lelament.

Puntualment s'organitzaran conferències, amb especialistes en temes clau i de màxima actualitat, i visites que completaran la formació del postgrau.

Mòdul I - Disseny i estratègia empresarial

Mòdul II - Disseny i eines de gestió

Mòdul III - Habilitats directives

Mòdul IV - Projecte Final d'Estudis

Sortides professionals

  • Gestor o consultor d'Innovació
  • Design Researcher  
  • Dissenyador d'Interacció
  • Arquitecte de Informació
  • Dissenyador Visual
  • UX Prototyping
  • Dissenyador de Serveis
  • Business Designer
  • Directors d’empresa i estudis de disseny
  • Responsable de disseny estratègic.
  • Consultors externs en disseny i innovació.
  • Gestors de disseny, en qualsevol de les seves disciplines.
  • Gestors d'innovació.
  • Dissenyadors autònoms i emprenedors.
  • Càrrecs de responsabilitat, en empreses i institucions, vinculat a:
  • Gestió de la marca
  • línies de producte
  • departaments creatius i d’art en agències de publicitat
  • departaments de disseny d’empreses
  • imatge i/o comunicació
  • estudis d'arquitectura
  • enginyeria industrial

Cost

Cost total del curs: 8.220 €

Modalitats de pagament

S’ofereix diferents modalitats de pagament de l'import del curs:

  • Pagament únic: descompte del 3%
  • Pagament fraccionat, en 3 pagaments diferents:
    • 1er pagament del 40% de l’import del curs que es realitza en formalitzar la matrícula
    • 2on pagament del 30% de l’import del curs, abans del 5 de novembre
    • 3er pagament del 30% de l’import del curs, abans del 5 de gener

Els ex estudiants de BAU es beneficien d'un 10% de descompte en qualsevol dels cursos. S'entén per ex estudiant de BAU aquell que, no estant matriculat en el curs acadèmic actual, hagi superat el 50% dels crèdits propis de la titulació de Grau, Graduat Superior en Disseny o BAU Nit, o el 100% dels crèdits propis de qualsevol de les titulacions de Màster o diplomes de Postgrau.

Més informació sobre beques i ajuts.

Informació del procés d’inscripció.

Sol·licita informació

Envia'ns un missatge i ens posarem en contacte amb com més aviat millor.