Utilitzem cookies pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis, personalitzar i analitzar la navegació i mostrar publicitat relacionada amb les teves preferències. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. Pots canviar la configuració i més informació a la política de cookies
Acceptar
Veure tots els màsters i els postgraus

Màster en Fashion Management

Una marca va molt més enllà d'un nom, un logo i un producte; i la moda és un negoci molt competitiu i canviant. La comunicació de moda ha donat un gir de 360º, amb el client en el centre de la narració. La indústria de la moda és un negoci que transmet conceptes creatius, no només mitjançant peces sinó també a través de missatges i imatges que impacten a la societat i la cultura.

  • Edició: 5a
  • Període lectiu: Del 6 d'octubre de 2020 a juny 2021. Presentació TFM: juny de 2021.
  • Horari: De dilluns a dijous de 19:00 a 22:00
  • Modalitat: Presencial
  • Idioma: Espanyol
  • Preu: 7.920 €
  • Titulació: Títol de Màster en Fashion Management atorgat per la UVic-UCC.
  • Crèdits: 60 ECTS

Presentació

El títol de Màster en Fashion Management, de 60 ECTS, s'obté cursant els dos postgraus de 30 ECTS cadascun. Aquests postgraus poden cursar-se en un mateix any acadèmic o en diferents cursos acadèmics. Tots els postgraus que formen part d'un màster poden cursar-se de manera independent.

Pla d'estudis

Postgrau en Comunicació Integral de Moda

Mòdul 1 - Comunicació de moda: teories, pràctica i futur

Mòdul 2 - Marketing i comunicació integrats: estratègies, casos i eines

Mòdul 3 - Comunicació digital: creativitat, innovació i canals

Mòdul 4 - Fashion branding: identitat, art i concepte

Mòdul 5 - Contingut creatiu: missatges, keywords i copywriting

Mòdul 6 - Control de marca: impacte, analytics, ROI i pressupostos

Mòdul 7 - Projecte: producció i creació d'un pla de comunicació de moda

 

Postgrau en Creació i Gestió de Marques de Moda

Aquest postgrau s'estructura en 10 mòduls i conclueix amb un Projecte Final d'Estudis

Mòdul 1 - Visió global del sector moda

Mòdul 2 -  Distribució

Mòdul 3 - Mercat i consumidor

Mòdul 4 - Negoci i innovació

Mòdul 5 -  Branding

Mòdul 6 - Producte

Mòdul 7 - Finances

Mòdul 8 - Marketing i comunicació

Mòdul 9 - Organització

Módulo 10 - Business Plan

Sortides professionals

  • Responsables de Comunicació
  • Social media strategist
  • Community manager
  • Redactors especialitzats en moda. 
  • Copys creatius online
  • Content managers. 
  • Productors i gestors de comunicació. 
  • Brand Managers
  • Responsables de Producte
  • Responsables de Màrqueting

Cost

Cost total del curs: 7.920 €

Modalitats de pagament

S’ofereix diferents modalitats de pagament de l'import del curs:

  • Pagament únic: descompte del 3%
  • Pagament fraccionat, en 3 pagaments diferents:
    • 1er pagament del 40% de l’import del curs que es realitza en formalitzar la matrícula
    • 2on pagament del 30% de l’import del curs, abans del 5 de novembre
    • 3er pagament del 30% de l’import del curs, abans del 5 de gener

Els ex estudiants de BAU es beneficien d'un 10% de descompte en qualsevol dels cursos. S'entén per ex estudiant de BAU aquell que, no estant matriculat en el curs acadèmic actual, hagi superat el 50% dels crèdits propis de la titulació de Grau, Graduat Superior en Disseny o BAU Nit, o el 100% dels crèdits propis de qualsevol de les titulacions de Màster o diplomes de Postgrau.

Més informació sobre beques i ajuts.

Informació del procés d’inscripció.

Sol·licita informació

Envia'ns un missatge i ens posarem en contacte amb com més aviat millor.