Utilitzem cookies pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis, personalitzar i analitzar la navegació i mostrar publicitat relacionada amb les teves preferències. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. Pots canviar la configuració i més informació a la política de cookies
Acceptar
Veure tots els màsters i els postgraus

Màster en fashion entrepreneurship

Converteix-te en un especialista del món de la moda, dominant tots els processos de gestió i producció d’una marca o col·lecció de moda.

  • Edició: 1a
  • Període lectiu: Del 15 d'octubre de 2019 a maig de 2020. Presentació TFM: juny de 2020.
  • Horari: Dilluns a dijous de 19 h a 22 h
  • Modalitat: Presencial
  • Idioma: Anglès
  • Preu: 7.980 €
  • Titulació: Títol de Màster en fashion entrepreneurship atorgat per la UVic-UCC.
  • Crèdits: 60 ECTS

Presentació

El Màster en Fashion Entrepreneurship aporta les competències, el coneixement i la confiança necessaris per crear la teva pròpia empresa de moda, o fer carrera dins de la indústria global de la moda.

Aquest Màster t'ajudarà amb les teves habilitats d'emprenedor resolutiu, a reconèixer oportunitats, a ser apassionat i enginyós, i a entendre les dinàmiques del món de la moda.

Els emprenedors aprenen "fent", i amb aquest màster aprendràs a provar, desenvolupar i aplicar teoria i experiència en les teves pròpies idees de negoci.

El curs s'enfoca en el pensament emprenedor, els valors sostenibles, la construcció de cadenes de subministraments ètiques, identificar idees, tendències i estratègies innovadores per crear i dirigir una empresa de moda.

Objectius

  • Desenvolupar la iniciativa i el potencial emprenedor.
  • Adquirir la capacitat de generar noves idees, adaptar-se a noves situacions, analitzar-les i sintetitzar-les.
  • Diferenciar i avaluar una idea d'una oportunitat de treball.
  • Conèixer les principals característiques, factors d'èxit i fracàs de les noves empreses.
  • Dominar un pla d'empresa amb la seva estructura i continguts.
  • Conèixer les diferents fases per a la posada en marxa d'un projecte (timings).
  • Capacitat d'aplicar els coneixements adquirits amb èxit en el món de la moda.

Pla d'estudis

Mòdul 1: Descodificant el món de la moda

Mòdul 2: Diagnòstic de startups i validació de la idea de negoci

Mòdul 3: Identitat de marca

Mòdul 4: Fonts

Mòdul 5: Descripció general de la sostenibilitat

Mòdul 6: Preproducció

Mòdul 7: Vendes

Mòdul 8: Màrqueting i comunicació

Mòdul 9: Inversió i altres oportunitats financeres

Mòdul 10: TFM - Llest per al llançament

Programa

Mòdul 1: Descodificant el món de la moda

  • Diagnòstic de la indústria de la moda
  • B2C i B2B: com funciona la indústria
  • Innovació i noves tendències de negoci en la indústria de la moda

Mòdul 2: Diagnòstic de Startups i validació de la idea de negoci

  • Diferenciació d'una idea d'una oportunitat de negoci
  • Comprensió del mercat potencial, tècnica, viabilitat financera i capital humà d'un projecte
  • La manera en què les Startup estan transformant la indústria
  • Esquema del model de negoci
  • Anàlisi de l'ecosistema
  • Recerca de mercat
  • El Pla de negocis
  • Configuració de la teva empresa

Mòdul 3: Identitat de marca

  • Com identificar el client ideal
  • Disseny i desenvolupament d'identitat de marca
  • Estratègies efectives de comunicació per a vendes
  • Establiment dels valors de marca
  • Culture Canvas
  • Declaracions de missió i visió
  • Concepte de principis de disseny
  • Brand Bible

Mòdul 4: Fonts

  • Els materials i les tècniques adequades per crear producte o línia de roba
  • Tipus de tèxtils (teixits sostenibles, teixits tecnològics, etc.), cura i etiquetatge
  • Accés a bases de dades de proveïdors. Els temps
  • Estratègia per contactar als proveïdors
  • Paquets de tecnologia per al teu producte / línia de moda
  • Conceptes bàsics de costura per a una comunicació efectiva amb els fabricants

Mòdul 5: Descripció general de la sostenibilitat

  • Què fa que una tela sigui "ecològica"?
  • Inventari de materials sostenibles
  • Etiquetatge i certificats
  • Slow fashion vs. fast fashion
  • Unint-se a la revolució de la moda

Mòdul 6: Preproducció

  • Contactar amb fabricants locals de patrons / mostres i fàbriques de producció per convertir les idees en un prototip llest per a la venda
  • Directrius i recursos per navegar amb èxit per la indústria de la moda local com un foraster
  • Establiment d'una xarxa amb fabricants professionals a Catalunya que col·laboraran feliçment amb tu amb quantitats mínimes baixes
  • Costos: fes la teva anàlisi de costos i pressupostos per saber el capital que necessites abans d'executar una producció

Mòdul 7: Vendes

  • Preus / Mark-up
  • Canals de venda tradicionals
  • Canals de venda on-line
  • Fires, fires internacionals i esdeveniments de vendes.
  • Distribució Logística / Incoterms
  • Normativa internacional i fiscalitat

Mòdul 8: Màrqueting i comunicació/marketing & communication

  • Com comunicar i vendre productes desenvolupant una comunitat del producte
  • Recerca de mercat
  • Canals de xarxes socials
  • Eines i directrius per a una comunicació efectiva
  • Influenciadors i altres jugadors
  • Mesura de l'èxit: anàlisi i millors eines
  • La revolució del comerç electrònic

Mòdul 9: Inversió i altres oportunitats financeres

  • La importància del pla financer
  • finançament bancari
  • Sol·licitud de subvenció
  • Llançament d'una campanya de crowdfunding.
  • Oportunitats d'inversió
  • Documentació de l'inversor
  • Elevator Pitch

Mòdul 10: TFM - Llest per al llançament

Enfocament general del TFM

Durant el TFM, els estudiants han de ser capaços de desenvolupar:

  • Pla de negoci
  • Pla financer
  • Pla de màrqueting i comunicació, amb suports visuals
  • Elevator Pitch

I potencialment, qualsevol dels següents:

  • Prototips de treball
  • Col·lecció completa de roba
  • Calendari de preproducció
  • Els inversors
  • Contingut a punt per llançar una campanya de crowdfunding (vídeo, fotos, textos, pla de màrqueting)

Sortides professionals

  • Direcció d'empreses de moda
  • Emprenedoria en moda
  • Director de projectes
  • Production manager
  • Director de compres
  • Director de vendes
  • Director creatiu
  • Director comercial

Cost

Cost total del curs: 7.980 €

Modalitats de pagament

S’ofereix diferents modalitats de pagament de l'import del curs:

  • Pagament únic: descompte del 3%
  • Pagament fraccionat, en 3 pagaments diferents:
    • 1er pagament del 40% de l’import del curs que es realitza en formalitzar la matrícula
    • 2on pagament del 30% de l’import del curs, abans del 5 de novembre
    • 3er pagament del 30% de l’import del curs, abans del 5 de gener

Els ex estudiants de BAU es beneficien d'un 10% de descompte en qualsevol dels cursos. S'entén per ex estudiant de BAU aquell que, no estant matriculat en el curs acadèmic actual, hagi superat el 50% dels crèdits propis de la titulació de Grau, Graduat Superior en Disseny o BAU Nit, o el 100% dels crèdits propis de qualsevol de les titulacions de Màster o diplomes de Postgrau.

Més informació sobre beques i ajuts.

Informació del procés d’inscripció.

Sol·licita informació

Envia'ns un missatge i ens posarem en contacte amb com més aviat millor.