Utilitzem cookies pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis, personalitzar i analitzar la navegació i mostrar publicitat relacionada amb les teves preferències. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. Pots canviar la configuració i més informació a la política de cookies
Acceptar
Veure tots els màsters i els postgraus

Màster en estratègia i disseny de packaging

Noves estratègies omnicanal del disseny cap a un packaging estructural i sostenible.

  • Edició: 1a
  • Període lectiu: Del 15 octubre de 2019 a maig de 2020. Presentació TFM: juny de 2020.
  • Horari: Dilluns i dimecres de 19 a 22 h. Dimarts i dijous de 15.45 a 18.45 h.
  • Modalitat: Presencial
  • Idioma: Espanyol
  • Preu: 8.460 €
  • Titulació: Títol de Màster en estratègia i disseny de packaging atorgat per la UVic-UCC.
  • Crèdits: 60 ECTS

Presentació

Degut a que l'embalatge ha deixat de ser un simple contenidor de transport, és important formar a professionals amb una visió àmplia en aquesta disciplina, que siguen capaços de combinar estratègia, creativitat, UX, indústria i sostenibilitat en la conceptualització d'un embalatge que crei experiències de marca úniques amb les persones.

Els productes, i especialment el que transmeten a través dels envasos, són un dels principals recursos de l'empresa. El Màster en estratègia i disseny de packaging és una formació pensada perquè l'estudiant adquireixi tots els coneixements específics de la disciplina i pugui participar en el procés d'estratègia, creació i gestió integral d'un embalatge. S'obté cursant dos postgraus:

El Postgrau en Disseny de Packaging i Activació Omnicanal proposa un programa de formació teòric-pràctica que combina estrategia i tendències tenint en compte el seu impacte en els negocis i mitjans digitals, pensament creatiu i disseny gràfic per a assentar unes bases sòlides que permetran dissenyar els envasos del futur.

El Postgrau en Disseny Estructural i Sostenible de Packaging combina de forma pràctica i transversal la gestió i estratègia de projectes de packaging, com detectar oportunitats en la UX, conéixer i saber aplicar materials, el procés creatiu i les seves eines, i com aconseguir els objectius de forma sostenible.

Objectius

Especialitzar al dissenyador en l'estratègia i en el procés de creació integral d'un packaging que sigui sostenible. Partint de la investigació i la presa de decisió estratègica, l'estudi de sostenibilitat i l'anàlisi de l'experiència de l'usuari, passant per la conceptualització, la seva representació estructural i gràfica i la seva activació en els punts de contacte clau amb els públics – on-line i off-line.

  • Després de cursar el Màster en estratègia i disseny de Packaging l'alumne obtindrà:
  • Competències en la gestió de projectes de packaging.
  • Habilitats per a aplicar i integrar els coneixements de packaging en la pràctica de la professió desenvolupant projectes de construcció de packagings integrals.
  • Competències en el desenvolupament processos d'investigació, innovació creativa i conceptualització que permeten una òptima integració en equips de treball interdisciplinaris.
  • Habilitats per a fer realitat les oportunitats i els reptes plantejats pel packaging sostenible.
  • Capacitat crítica per a avaluar i validar dissenys de packaging sostenible.
  • Capacitats per a desenvolupar l'activació d'un concepte de packaging en tots els punts clau de contacte amb el consumidor, ja siguen a nivell on-line com a off-line.
  • Coneixements per a arribar a preingeniería de dissenys de packaging estructural.
  • Coneixements en eines bàsiques i l'ús dels programes informàtics específics per al disseny de packaging integral.

Pla d'estudis

Postgrau en disseny de packaging y activació omnicanal

Mòdul 1: Estratègia y gestió del packaging

Mòdul 2: El futur del packaging

Mòdul 3: Eines tècniques i creatives

Mòdul 4: Projectes


Postgrau en disseny estructural i sostenible del packaging

Mòdul 1: Immersió Estratègica

Mòdul 2: Packaging Sostenible (transversal)

Mòdul 3: Ideació i eines creatives

Mòdul 4: Materials i processos productius

Mòdul 5: Projectes (transversal)

 

Sortides professionals

  • Agències de Branding i Packaging.
  • Estudis de Disseny Industrial.
  • Empreses que gestionin marques i productes i/o tinguin internalitzat el disseny de les mateixes, ja siguin empreses fabricants o de distribució.
  • Estudis amb equips creatius.

Cost

Cost total del curs: 8.460 €

Modalitats de pagament

S’ofereix diferents modalitats de pagament de l'import del curs:

  • Pagament únic: descompte del 3%
  • Pagament fraccionat, en 3 pagaments diferents:
    • 1er pagament del 40% de l’import del curs que es realitza en formalitzar la matrícula
    • 2on pagament del 30% de l’import del curs, abans del 5 de novembre
    • 3er pagament del 30% de l’import del curs, abans del 5 de gener

Els ex estudiants de BAU es beneficien d'un 10% de descompte en qualsevol dels cursos. S'entén per ex estudiant de BAU aquell que, no estant matriculat en el curs acadèmic actual, hagi superat el 50% dels crèdits propis de la titulació de Grau, Graduat Superior en Disseny o BAU Nit, o el 100% dels crèdits propis de qualsevol de les titulacions de Màster o diplomes de Postgrau.

Més informació sobre beques i ajuts.

Informació del procés d’inscripció.

Sol·licita informació

Envia'ns un missatge i ens posarem en contacte amb com més aviat millor.