Utilitzem cookies pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis, personalitzar i analitzar la navegació i mostrar publicitat relacionada amb les teves preferències. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. Pots canviar la configuració i més informació a la política de cookies
Acceptar

Sol·licitar la preinscripció

Màster en disseny d’experiències digitals (Curso 2019/20)

ESTÀS A PUNT D'INICIAR EL PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ. LLEGEIX DETINGUDAMENT TOTS ELS PASOS I ACCEPTA LES CONDICIONS DEL PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ.

Procés d'inscripció en un màster o en un postgrau

PAS 1: preinscripció i admissió

El tràmit de preinscripció te un cost de 50€. Aquest pagament va a compte de la matrícula i es descomptarà directament en formalitzar-la. Únicament es retornarà en el cas que la resolució d’admissió sigui negativa.

Per iniciar la preinscripció, omple el formulari (indicant el teu nom i cognoms tal com apareixen al teu document d’identitat o passaport), llegeix i accepta els “termes i condicions”, i adjunta els següents arxius (que hauràs de tenir preparats):

  1. DNI, per ambdues cares, vigent (estudiants espanyols) o passaport o CID vigent (estudiants estrangers), en format PDF o JPG no superior a 2Mb.
  2. Currículum, en format PDF o JPG no superior a 5 MB.
  3. Book o Portfoli de projectes, en format PDF o JPG no superior a 10Mb o enllaç al book.

Al final de la sol·licitud, confirma la teva preinscripció i realitza el pagament online de 50€.

Si completes correctament la preinscripció, rebràs un correu electrònic confirmant la recepció de la teva sol·licitud.

Posteriorment, en un termini aproximat de 15 dies, et notificarem via correu electrònic la resolució emesa per la coordinació dels estudis sobre la teva admissió:

  • Si la resolució és positiva, et mantindrem una plaça reservada durant els 10 dies naturals següents a la notificació perquè formalitzis la teva matrícula.
  • Si la resolució de la teva admissió és negativa, procedirem a la devolució dels 50€ abonats per a la preinscripció.

PAS 2: matriculació

Per formalitzar la matrícula fes el pagament corresponent i envia una còpia del comprovant a secretaria@baued.es. Al cap d’uns dies, et farem arribar una còpia de la matrícula via correu electrònic.

Els estudiants de països no membres de la Unió Europea rebran també la carta d'admissió necessària per a la tramitació del visat d'estudiant.

Els drets de matriculació queden subjectes a la normativa interna del centre: Normativa acadèmica de màsters i diplomes de postgraus de BAU.

PAS 3: acreditació d'estudis universitaris previs

Un cop hagis formalitzat la matrícula, per optar a la titulació màster o postgrau corresponent, hauràs d'acreditar els teus estudis universitaris previs. Per a això, abans del 31 d'octubre de 2019, hauràs de lliurar presencialment a la secretaria de BAU 2 còpies compulsades originals de cadascun dels documents acadèmics requerits.

Pots presentar, si ho prefereixes, els documents originals acompanyats de 2 fotocopies simples de cadascun dels documents i es realitzarà la compulsa dels teus documents a la secretaria de BAU.

Els documents amb signatura electrònica que incloguin un codi electrònic de verificació a tots els fulls no serà necessari compulsar-los.

No són vàlides per a l’acreditació fotocopies simples sense els seus corresponents originals ni documents escanejats i/o enviats por correu electrònic.

IMPORTANT: Si tens la titulació prèvia exigida però no lliures tota la documentació acreditativa requerida dins el termini establert, en finalitzar i superar el curs obtindràs un Certificat d'Especialització.

Consulta tot seguit la documentació que hauràs de lliurar:

Alumnes amb titulació universitària espanyola

Estudiants en possessió d'un títol universitari de grau EEES (mínim 180 crèdits ECTS) o d’un títol previ a la implantació de l'EEES (mínim 3 cursos acadèmics: llicenciatura, diplomatura, enginyeria, arquitectura, etc.).

  1. Títol universitari o resguard del títol expedit pel centre d’estudis que acrediti que has sol·licitat el títol i pagat el drets d’expedició del mateix.
  2. Còpia del Certificat Acadèmic Personal de la titulació universitària o un document amb segell i firma del centre on vas cursar els estudis en què constin totes les assignatures cursades i aprovades, el nombre d’hores o de crèdits i les corresponents qualificacions.
Alumnes amb titulació universitària estrangera

Estudiants en possessió d'un títol universitari de grau EEES (mínim 180 crèdits ECTS) o d’un títol equiparable a una llicenciatura, diplomatura, enginyeria o arquitectura de l'Estat espanyol previ a la implantació de l'EEES (mínim 3 cursos acadèmics), o un títol equiparable a un títol universitari de grau EEES (equiparable a un mínim de 180 crèdits ECTS / 3 cursos acadèmics).

  1. Títol universitari oficial o certificat expedit pel centre d’estudis que acrediti que el teu títol està en procés de tramitació (degudament legalitzat en el cas de titulacions de països no membres de la UE).
  2. Certificat expedit pel centre on has cursat els estudis que indiqui expressament si aquests estudis et permeten accedir a estudis de màster o de postgrau al país d'origen.
  3. Certificat Acadèmic Personal en què constin totes les assignatures cursades, el nombre d'hores o de crèdits, les corresponents qualificacions i el sistema de qualificacions aplicat (degudament legalitzat en el cas de titulacions de països no membres de la UE).
  4. Traducció jurada dels documents expedits en un idioma diferent del català, espanyol o anglès.
Alumnes amb titulació de països no membres de la Unió Europea

Tots els documents estrangers (incloses les traduccions) hauran de ser oficials i expedits per les autoritats competents, d'acord amb l'ordenament jurídic del país de què es tracti. La legalització de documents depèn del conveni subscrit entre Espanya i el país expenedor. Consulta el procediment que has de seguir per saber com pots legalitzar els teus documents a http://www.uvic.cat/es/legalizacion-de-documentos.

Alumnes sense titulació universitària

Els coordinadors d'un màster o d’un postgrau podran autoritzar l'accés als estudis a persones sense titulació universitària que estiguin capacitades per accedir al curs atesa la seva experiència professional demostrada en l'àmbit de coneixement o que, per interès personal o per altres raons, tinguin els coneixements suficients per seguir el programa.

Si et trobes en aquesta situació i ets admès al programa, un cop hagis finalitzat i superat els estudis obtindràs un Certificat d'Especialització.

Termes i condicions

  1. La realització d’aquests cursos queda subjecta a la inscripció del nombre mínim d’alumnes establert. Cas que el curs no es realitzi, es retornarà l’import abonat.
  2. La sol·licitud de baixa no comportarà la devolució dels diners de la matrícula. Únicament es retornarà en el cas que la direcció de BAU, Centre Universitari de Disseny decideixi anul·lar el curs o en cas de denegació del visat d’estudis (veure condicions a la Normativa acadèmica de màsters i diplomes de postgraus de BAU).
Carregant . . .