Utilitzem cookies pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis, personalitzar i analitzar la navegació i mostrar publicitat relacionada amb les teves preferències. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. Pots canviar la configuració i més informació a la política de cookies
Acceptar
Veure tots els màsters i els postgraus

Màster en disseny d’experiències digitals

En aquest màster aprendràs a dissenyar experiències digitals memorables que convertiran usuaris en clients.

  • Edició: 2a
  • Període lectiu: Del 15 d'octubre de 2019 a maig 2020. Presentació TFM: juny de 2020.
  • Horari: De dilluns a dijous de 19 a 22 h
  • Modalitat: Presencial
  • Idioma: Espanyol
  • Preu: 7.800 €
  • Titulació: Títol de Màster en Disseny d’Experiències Digitals atorgat per la UVic-UCC.
  • Crèdits: 60 ECTS

Presentació

T'ensenyarem a dissenyar més enllà de la capa visual, a dissenyar l'experiència ideal d'un consumidor amb relació a una marca. Per aquest motiu, aprendrem a fer recerca sobre el context, a definir arquetips, a identificar problemes i necessitats, a detectar oportunitats i pain-points; i com no podria ser d’una altra manera, a dissenyar el Customer Journey perfecte.

Aplicarem tècniques Agile de desenvolupament de producte digital per treballar de forma iterativa incremental, i la metodologia Design Sprint de Google Ventures per enfrontar-nos als reptes o als punts de millora que haurem identificat a la customer journey, amb un enfocament, en tot moment, en la visió de negoci.

Paraules com Discovery, Research, Ideació, Journey, Prototip, Sketch, Sprint o Release formaran part del teu vocabulari diari.

Objectius

Formar dissenyadors multidisciplinaris que coneguin a la perfecció les particularitats del mitjà online:

  • Entendre com mapejar i dissenyar una bona experiència de client.
  • Aprendre a dissenyar productes o serveis que millorin i transformin l’experiència de client.
  • Conèixer els workflows més innovadors de disseny de productes i serveis digitals.
  • Entendre el UX i el Customer Centric.
  • Crear prototips interactius funcionals programant amb llenguatges web que resolguin les necessitats dels clients.
  • Alinear-se amb els objectius de negoci. Conversions i Analítica web.

Pla d'estudis

Mòdul I - Estratègia CX (Customer Experience)

Mòdul II - Experience Design

Mòdul III - Programació Front-end

Mòdul IV - Negoci digital

Mòdul V - Treball Final de Màster

Programa

Mòdul  I - Estrategia CX (Customer Experience)

Aprendre a crear experiències de client memorables transformant el customer journey i generant desig i emoció a cada touchpoint.

  • Investigació de client
  • Modelatge del Customer Journey
  • Ideació/detecció d'oportunidades digitales
  • Analítica qualitativa i quantitativa
  • Agile
  • Design Sprint

Mòdul II - Digital Experience Design

  • Nocions bàsiques d'usabilitat web.
  • Fonaments d'usabilitat.
  • Anàlisi heurística.
  • Arquitectura d'informació.
  • Disseny d'interacció.
  • Disseny d'interfícies i prototipat.
  • Accessibilitat Web.
  • Estratègia de continguts.

Mòdul III - Experience Design

  • Exploració visual.
  • Fonaments del disseny visual: Color.
  • Fonaments del disseny visual: Tipografia.
  • Fonaments del disseny visual: Il·lustració.
  • Estructura de la interfície: Layout.
  • Elements comuns en interfícies gràfiques.
  • Disseny web responsive.

Mòdul IV - Tecnologies per a la creació de productes digitals

  • HTML.
  • CSS.
  • Nocions de JS.

Mòdul V - Negoci digital

  • Models de negoci.
  • Analítica.
  • Agile.
  • CRO (Conversion Rate Optimization).
  • CPP/SMM.
  • SEO. 

Mòdul VI - Treball Final de Màster

L’objectiu del TFM és que els estudiants experimentin en primera persona el que significa transformar l’experiència d’un client a partir de la creació de productes digitals. Per això, partint d’una marca o companyia existent, els hi proposarem el repte de crear el Customer Journey actual, dissenyar el Customer Journey ideal i implementar les accions digitals necessàries per transformar l’experiència millorant el producte o servei de la marca. Hauran de dissenyar noves plataformes o estratègies o millorar les actuals.

Sortides professionals

  • UX Resercher
  • Dissenyador UI/UX
  • Gestor de projectes digitals
  • Front-end developer

Cost

Cost total del curs: 7.800 €

Modalitats de pagament

S’ofereix diferents modalitats de pagament de l'import del curs:

  • Pagament únic: descompte del 3%
  • Pagament fraccionat, en 3 pagaments diferents:
    • 1er pagament del 40% de l’import del curs que es realitza en formalitzar la matrícula
    • 2on pagament del 30% de l’import del curs, abans del 5 de novembre
    • 3er pagament del 30% de l’import del curs, abans del 5 de gener

Els ex estudiants de BAU es beneficien d'un 10% de descompte en qualsevol dels cursos. S'entén per ex estudiant de BAU aquell que, no estant matriculat en el curs acadèmic actual, hagi superat el 50% dels crèdits propis de la titulació de Grau, Graduat Superior en Disseny o BAU Nit, o el 100% dels crèdits propis de qualsevol de les titulacions de Màster o diplomes de Postgrau.

Més informació sobre beques i ajuts.

Informació del procés d’inscripció.

Sol·licita informació

Envia'ns un missatge i ens posarem en contacte amb com més aviat millor.