
Màster en Disseny d’Experiències Digitals
Aprèn a dissenyar l'experiència ideal d'un consumidor en relació a una marca i crea experiències digitals memorables que converteixin als usuaris en clients.
- Edició: 4a
- Període lectiu: D'octubre 2021 a juny 2022. Presentació TFM: juny de 2022
- Horari: De dilluns a dijous de 18:00 a 21:00
- Modalitat: Presencial
- Idioma: Espanyol
- Preu: 8.100 €
- Titulació: Títol de Màster en Disseny d’Experiències Digitals atorgat per la UVic-UCC
- Crèdits: 60 ECTS
Presentació
El Màster en Disseny d'Experiències Digitals ofereix els coneixements necessaris per entendre les capacitats de les eines digitals i dissenyar més enllà de la capa visual. En la societat actual de constant canvi, les persones i les empreses s'adapten als mitjans i maneres de fer i interactuar i, per això, és necessari dissenyar l'experiència ideal d'un consumidor amb relació a una marca. Per a això, és necessari investigar el context, definir arquetips, identificar problemes i necessitats, detectar oportunitats i pain-points i, com no, dissenyar el Customer Journey perfecte.
El màster aplica tècniques Agile de desenvolupament de producte digital, per treballar de forma iterativa incremental, i la metodologia Design Sprint de Google Ventures, per saber enfrontar-se als reptes o punts de millora identificats en el Customer Journey sempre posant el focus en la visió de negoci.
Paraules com Discovery, Research, Ideació, Journey, Prototipatge, Sketch, Sprint o Release es convertiran en el teu vocabulari del dia a dia.
Pla d'estudis
Mòdul 1 - Estratègia CX (Customer Experience) Mòdul 2 - Experience Design Mòdul 3 - Programació Front-end Mòdul 4 - Negoci digital Mòdul 5 - Treball Final de Màster
Programa
Mòdul 1 - Estrategia CX (Customer Experience)
Aprendre a crear experiències de client memorables transformant el customer journey i generant desig i emoció a cada touchpoint.
- Investigació de client.
- Modelatge del Customer Journey.
- Ideació/detecció d'oportunidades digitales.
- Analítica qualitativa i quantitativa.
- Agile.
- Design Sprint.
Mòdul 2 - Digital Experience Design
- Nocions bàsiques d'usabilitat web.
- Fonaments d'usabilitat.
- Anàlisi heurística.
- Arquitectura d'informació.
- Disseny d'interacció.
- Disseny d'interfícies i prototipat.
- Accessibilitat Web.
- Estratègia de continguts.
Mòdul 3 - Programació Front-end
- HTML.
- CSS.
- Nocions de JS.
Mòdul 4 - Negoci digital
- Models de negoci.
- Analítica.
- Agile.
- CRO (Conversion Rate Optimization).
- CPP/SMM.
- SEO.
Mòdul 6 - Treball Final de Màster
L’objectiu del TFM és que els estudiants experimentin en primera persona el que significa transformar l’experiència d’un client a partir de la creació de productes digitals. Per això, partint d’una marca o companyia existent, els hi proposarem el repte de crear el Customer Journey actual, dissenyar el Customer Journey ideal i implementar les accions digitals necessàries per transformar l’experiència millorant el producte o servei de la marca. Hauran de dissenyar noves plataformes o estratègies o millorar les actuals.
Projectes
Emochi per Patricia Cantón, Marta Laplana, Emma Lladó, Ramiro Andrade
Elemental per Carolina Sánchez, Eduard Trenkle, José Garza, Lijie Ye
Artik per Marta Portales, Susanna Pujades, Carla Flores, Sofía Dezaki
La Platea per Stephanie Bernstein, Ariadna López, Ricardo Sánchez
Sortides professionals
- UX Resercher.
- Dissenyador UI/UX.
- Gestor de projectes digitals.
- Front-end developer.
Cost
Cost total del curs: 8.100 €
Modalitats de pagament
S’ofereix diferents modalitats de pagament de l'import del curs:
- Pagament únic: descompte del 3%
- Pagament fraccionat, en 3 pagaments diferents:
- 1r pagament del 40% de l’import del curs que es realitza en formalitzar la matrícula
- 2n pagament del 30% de l’import del curs, abans del 5 de novembre
- 3r pagament del 30% de l’import del curs, abans del 5 de gener
Els ex estudiants de BAU es beneficien d'un 10% de descompte en qualsevol dels cursos. S'entén per ex estudiant de BAU aquell que, no estant matriculat en el curs acadèmic actual, hagi superat el 50% dels crèdits propis de la titulació de Grau, Graduat Superior en Disseny o BAU Nit, o el 100% dels crèdits propis de qualsevol de les titulacions de Màster o diplomes de Postgrau.
Més informació sobre beques i ajuts.
Descarrega el catàleg
Escriu les teves dades i t'enviarem un correu amb el catàleg sobre el Màster en Disseny d’Experiències Digitals.