Projectes de Màster en Disseny de Branding i Packaging
Sensa
per Irene Tessari, Barbara Fróes
Sensa és un festival d'experiències artístiques immersives, basat en els valors de sinestèsia, open mind, reflexió, misteri i desconnexió. Es realitza a Poblenou, a la sala Razzmatazz. El seu concepte gràfic com a marca gira al voltant dels sentits humans - elements que ens ajuden a desconnectar del passat i del futur per a gaudir de l'aquí i de l'ara amb calma i atenció plena.
Clímax
per Carlota Martínez, Verónica Olaechea, Àlex Barberà
Climax pretén potenciar l'educació sexual entre els joves adults a través d'una aplicació amb un cercador amb intel·ligència artificial per a ajudar-te a anar directe al tema, promocionada a través d'un festival anual sense pèls a la llengua per a trencar aquest tabú.
Milkyway
per Alex Coll
Realització d’un projecte d’estratègia, conceptualització i disseny d’una gamma de tres packagings innovadors per a productes elaborats amb carn cultivada.
Kyomu
per Camila Jaimes
Alimentar amb sabor i sofisticació un futur millor. La nostra missió és crear proteïnes delicioses i sostenibles per menjar peix o marisc sense necessitat de sacrificis ni remordiments. Volem dur-te el millor sabor i la millor qualitat de la cultura asiàtica, on podràs gaudir d’aquest carn al teu paladar.
Red Monkey
per Julia de la Guerra, Ignacio Hormaechea
Red Monkey pretén ajuntar persones vidents i invidents o amb discapacitats visuals en un festival de tres dies al Poblenou mitjançant activitats, esdeveniments i xerrades sobre cultura, art i el món de la ceguesa.
Jump
per Jaime Garcia, César García, José Aponte
Lleti
per Valeria Escalona
Diseñar gama de Batidos de Leche de 3 sabores para la Marca Blanca de un Supermercado a escoger.
Vibram
per Camila Jaimes
Epitypephio
per Joan Carreras
Rhabit
per Magalí Obiols
Emilia Coranty
per David Cantos
Atom
per Sabrina Hasbrún, Anaïs Navarro
Florette
per Albert Ferré
Bravata
per María Sancho
Asimov
per David Bonanni