Aquest lloc utilitza cookies propies i de tercers per millorar la teva experiéncia a la pàgina. Per habilitar o restringir les cookies actives o per obtenir mes informació, fes click en personalitzar la configuració.
Accepto totes les cookies
Play
Veure tots els màsters i els postgraus

Màster en Digital Experience Design

Aprèn a dissenyar l'experiència ideal d'un consumidor en relació a una marca i crea experiències digitals memorables que converteixin als usuaris en clients.

  • Edició: 4a
  • Període lectiu: Del 6 d’octubre de 2021 a juny de 2022. Presentació TFM: juny de 2022
  • Horari: De dilluns a dijous de 18:00 a 21:00
  • Modalitat: Presencial
  • Idioma: Espanyol
  • Preu: 8.100 €
  • Titulació: Títol de Màster en Disseny d’Experiències Digitals atorgat per la UVic-UCC
  • Crèdits: 60 ECTS

Presentació

El Màster en Disseny d'Experiències Digitals ofereix els coneixements necessaris per entendre les capacitats de les eines digitals i dissenyar més enllà de la capa visual. En la societat actual de constant canvi, les persones i les empreses s'adapten als mitjans i maneres de fer i interactuar i, per això, és necessari dissenyar l'experiència ideal d'un consumidor amb relació a una marca. Per a això, és necessari investigar el context, definir arquetips, identificar problemes i necessitats, detectar oportunitats i pain-points i, com no, dissenyar el Customer Journey perfecte.

El màster aplica tècniques Agile de desenvolupament de producte digital, per treballar de forma iterativa incremental, i la metodologia Design Sprint de Google Ventures, per saber enfrontar-se als reptes o punts de millora identificats en el Customer Journey sempre posant el focus en la visió de negoci.

Paraules com Discovery, Research, Ideació, Journey, Prototipatge, Sketch, Sprint o Release es convertiran en el teu vocabulari del dia a dia.

Pla d'estudis

Mòdul 1 - Estratègia CX (Customer Experience)

Mòdul 2 - Experience Design

Mòdul 3 - Programació Front-end

Mòdul 4 - Negoci digital

Mòdul 5 - Treball Final de Màster

Programa

Mòdul 1 - Estrategia CX (Customer Experience)

Aprendre a crear experiències de client memorables transformant el customer journey i generant desig i emoció a cada touchpoint.

  • Customer Research.
  • Design Thinking.
  • Modelat del Customer Journey Map.
  • Ideació
  • Insights i oportunitats
  • Observació etnogràfica.
  • Test d'usuari.
  • Analítica qualitativa i quantitativa.
  • Agile.
  • Design Sprint.

 

Mòdul 2. Digital Experience Design

Per aconseguir una experiència memorable hem de dissenyar productes que resolguin necessitats i delectin als nostres usuaris. Per això desenvoluparem el procés de disseny d'un producte digital, des de la conceptualització fins a la creació de prototips funcionals. Utilitzarem les eines i metodologies que es fan servir en la indústria i desenvoluparem un dossier personal.

  • Fonaments: Tipografia, color, layout i continguts
  • Disseny UX / UI
  • Apps
  • Disseny d'interacció i prototipat
  • Design Systems
  • Disseny emocional
  • Arquitectura d'informació
  • Metodologies i eines
  • Argumentació i presentació
  • Portafoli i marca personal

 

Mòdul 3 - Programació Front-end

  • HTML.
  • CSS.
  • Nocions de JS.

 

Mòdul 4 - Negoci digital

  • Models de negoci.
  • Analítica.
  • Agile.
  • CRO (Conversion Rate Optimization).
  • CPP/SMM.
  • SEO. 

Mòdul 5 - Treball Final de Màster

L’objectiu del TFM és que els estudiants experimentin en primera persona el que significa transformar l’experiència d’un client a partir de la creació de productes digitals.

Proposarem als alumnes el repte de crear el Customer Journey d’una experiència donada, dissenyar el Journey ideal i implementar les accions digitals necessàries per transformar l’experiència millorant un producte o servei. Els alumnes s’encarregaran de dissenyar estratègies, productes o serveis digitals.

Master Class amb empreses:

Tindrem la possibilitat de visitar in situ o bé rebre a professionals d’empreses referents del sector digital. D’aquesta manera, coneixerem com treballem, quins projectes fan i com s’organitzen empreses com Mango, Designit, Thoughtworks, Hanzo, Materia Prima, The Cocktail, Failfast o Runroom entre altres.

Sortides professionals

  • UX Resercher.
  • Dissenyador UI/UX.
  • Gestor de projectes digitals.
  • Front-end developer.

Empresa vinculada

El Màster en Digital Experience Design està estretament vinculat a Runroom, agència especialitzada en consultoria de negoci digital, per oferir casos d'estudi reals, així com per entendre i implantar les noves tendències, metodologies i tecnologies digitals del mercat amb l'objectiu de connectar les persones amb el negoci.

Cost

Cost total del curs: 8.100 €

Modalitats de pagament

S’ofereix diferents modalitats de pagament de l'import del curs:

  • Pagament únic: descompte del 3%
  • Pagament fraccionat, en 3 pagaments diferents:
    • 1r pagament del 40% de l’import del curs que es realitza en formalitzar la matrícula
    • 2n pagament del 30% de l’import del curs, abans del 5 de novembre
    • 3r pagament del 30% de l’import del curs, abans del 5 de gener

Els ex estudiants de BAU es beneficien d'un 10% de descompte en qualsevol dels cursos. S'entén per ex estudiant de BAU aquell que, no estant matriculat en el curs acadèmic actual, hagi superat el 50% dels crèdits propis de la titulació de Grau, Graduat Superior en Disseny o BAU Nit, o el 100% dels crèdits propis de qualsevol de les titulacions de Màster o diplomes de Postgrau.

Més informació sobre beques i ajuts.

Informació del procés d’inscripció.

Normativa acadèmica de màsters i postgrau de BAU.

Descarrega el catàleg

Escriu les teves dades i t'enviarem un correu amb el catàleg sobre el Màster en Digital Experience Design.