Màster en Digital Experience Design
Aprèn a dissenyar l'experiència ideal d'un consumidor en relació a una marca i crea experiències digitals memorables que converteixin als usuaris en clients.
Descripció del pla d'estudis
- Edició: 7a
- Període lectiu: d’octubre de 2024 a juny de 2025. Presentació TFM: juny de 2025
- Horari: de dilluns a dijous de 18:00 a 21:00
- Modalitat: presencial
- Idioma: castellà
- Preu: 9.320 €
- Titulació: Títol de Màster en Disseny d’Experiències Digitals atorgat per la UVic-UCC
- Crèdits: 60 ECTS
Presentació
El Màster en Disseny d'Experiències Digitals ofereix els coneixements necessaris per entendre les capacitats de les eines digitals i dissenyar més enllà de la capa visual. En la societat actual de constant canvi, les persones i les empreses s'adapten als mitjans i maneres de fer i interactuar i, per això, és necessari dissenyar l'experiència ideal d'un consumidor amb relació a una marca. Per a això, és necessari investigar el context, definir arquetips, identificar problemes i necessitats, detectar oportunitats i pain-points i, com no, dissenyar el Customer Journey perfecte.
El màster aplica tècniques Agile de desenvolupament de producte digital, per treballar de forma iterativa incremental, i la metodologia Design Sprint de Google Ventures, per saber enfrontar-se als reptes o punts de millora identificats en el Customer Journey sempre posant el focus en la visió de negoci.
Paraules com Discovery, Research, Ideació, Journey, Prototipatge, Sketch, Sprint o Release es convertiran en el teu vocabulari del dia a dia.
Pla d'estudis
Mòdul 1 - Estratègia CX (Customer Experience) Mòdul 2 - Experience Design Mòdul 3 - Programació Front-end Mòdul 4 - Negoci digital Mòdul 5 - Treball Final de Màster
Programa
Mòdul 1 - Estrategia CX (Customer Experience)
Aprendre a crear experiències de client memorables transformant el customer journey i generant desig i emoció a cada touchpoint.
- Customer Research.
- Design Thinking.
- Modelat del Customer Journey Map.
- Ideació
- Insights i oportunitats
- Observació etnogràfica.
- Test d'usuari.
- Estratègia qualitativa i quantitativa.
- Design Sprint.
Mòdul 2. Digital Experience Design
Per aconseguir una experiència memorable hem de dissenyar productes que resolguin necessitats i delectin als nostres usuaris. Per això desenvoluparem el procés de disseny d'un producte digital, des de la conceptualització fins a la creació de prototips funcionals. Utilitzarem les eines i metodologies que es fan servir en la indústria i desenvoluparem un dossier personal.
- Fonaments: Tipografia, color, layout i continguts
- Disseny UX / UI
- Apps
- Disseny d'interacció i prototipat
- Design Systems
- Disseny emocional
- Arquitectura d'informació
- Metodologies i eines
- Argumentació i presentació
- Portafoli i marca personal
Mòdul 3 - Programació Front-end
- HTML.
- CSS.
- No code
Mòdul 4 - Negoci digital
- Agile approach
- Models de negoci.
- Analítica.
- Agile.
- CRO (Conversion Rate Optimization).
- CPP/SMM.
- SEO.
Mòdul 5 - Treball Final de Màster
L’objectiu del TFM és que els estudiants experimentin en primera persona el que significa transformar l’experiència d’un client a partir de la creació de productes digitals.
Proposarem als alumnes el repte de crear el Customer Journey d’una experiència donada, dissenyar el Journey ideal i implementar les accions digitals necessàries per transformar l’experiència millorant un producte o servei. Els alumnes s’encarregaran de dissenyar estratègies, productes o serveis digitals.
Master Class amb empreses:
Tindrem la possibilitat de visitar in situ o bé rebre a professionals d’empreses referents del sector digital. D’aquesta manera, coneixerem com treballem, quins projectes fan i com s’organitzen empreses com Mango, Designit, Thoughtworks, Hanzo, Materia Prima, The Cocktail, Failfast o Runroom entre altres.
Professorat
Coordinació
Cesar Úbeda
Chief Experience Officer a Runroom
Jordi Hernandez
CIO & Founder a Runroom
Jorge Valencia
Head of Experience Design at Runroom
Laura Polls
CX Researcher
Annachiara Sechi
Head of Communications at Runroom
Jose Saura
Frontend Developer a Stooa
Jorge Agundez
Agile Software Developer a Runroom
Sarah Romero
Product Designer en eDreams ODIGEO
Sortides professionals
- UX Resercher.
- Dissenyador UI/UX.
- Gestor de projectes digitals.
- Front-end developer.
Empresa vinculada
El Màster en Digital Experience Design està estretament vinculat a Runroom, agència especialitzada en consultoria de negoci digital, per oferir casos d'estudi reals, així com per entendre i implantar les noves tendències, metodologies i tecnologies digitals del mercat amb l'objectiu de connectar les persones amb el negoci.
Cost
Cost total del curs: 9.320 €
El cost total inclou un import de 200 € corresponent a las taxes universitàries, la gestió administrativa i les assegurances obligatòries.
Modalitats de pagament
S’ofereixen diferents modalitats de pagament:
-
Pagament únic
-
Pagament fraccionat, en 3 pagaments diferents:
-
1r pagament, que es realitza en formalitzar la matrícula: 40% del cost del curs excloent les taxes. A l’import resultant s’afegeixen els 200 € corresponents a les taxes universitàries
-
2n pagament, abans del 5 de novembre: 30% del cost del curs excloent les taxes
-
3r pagament, abans del 5 de gener: 30% del cost del curs excloent les taxes
-
Es beneficien d'un 10% de descompte en qualsevol dels cursos els estudiants i ex estudiants de BAU que hagin superat com a mínim el 50% dels crèdits propis de la titulació de Grau, Graduat Superior en Disseny o Diploma en Disseny Gràfic, o el 100% dels crèdits propis de qualsevol de les titulacions de Màster o diplomes de Postgrau.
Més informació sobre beques i ajuts.
Descarrega el catàleg
Escriu les teves dades i t'enviarem un correu amb el catàleg sobre el Màster en Digital Experience Design.