Play
Veure tots els màsters i els postgraus

Màster en Digital Experience Design

Aprèn a dissenyar l'experiència ideal d'un consumidor en relació a una marca i crea experiències digitals memorables que converteixin als usuaris en clients.

Descripció del pla d'estudis

  • Edició: 6a
  • Període lectiu: d’octubre de 2023 a juny de 2024. Presentació TFM: juny de 2024
  • Horari: de dilluns a dijous de 18:00 a 21:00
  • Modalitat: presencial
  • Idioma: castellà
  • Preu: 8.730 €
  • Titulació: Títol de Màster en Disseny d’Experiències Digitals atorgat per la UVic-UCC
  • Crèdits: 60 ECTS

Presentació

El Màster en Disseny d'Experiències Digitals ofereix els coneixements necessaris per entendre les capacitats de les eines digitals i dissenyar més enllà de la capa visual. En la societat actual de constant canvi, les persones i les empreses s'adapten als mitjans i maneres de fer i interactuar i, per això, és necessari dissenyar l'experiència ideal d'un consumidor amb relació a una marca. Per a això, és necessari investigar el context, definir arquetips, identificar problemes i necessitats, detectar oportunitats i pain-points i, com no, dissenyar el Customer Journey perfecte.

El màster aplica tècniques Agile de desenvolupament de producte digital, per treballar de forma iterativa incremental, i la metodologia Design Sprint de Google Ventures, per saber enfrontar-se als reptes o punts de millora identificats en el Customer Journey sempre posant el focus en la visió de negoci.

Paraules com Discovery, Research, Ideació, Journey, Prototipatge, Sketch, Sprint o Release es convertiran en el teu vocabulari del dia a dia.

Pla d'estudis

Mòdul 1 - Estratègia CX (Customer Experience)

Mòdul 2 - Experience Design

Mòdul 3 - Programació Front-end

Mòdul 4 - Negoci digital

Mòdul 5 - Treball Final de Màster

Programa

Mòdul 1 - Estrategia CX (Customer Experience)

Aprendre a crear experiències de client memorables transformant el customer journey i generant desig i emoció a cada touchpoint.

  • Customer Research.
  • Design Thinking.
  • Modelat del Customer Journey Map.
  • Ideació
  • Insights i oportunitats
  • Observació etnogràfica.
  • Test d'usuari.
  • Estratègia qualitativa i quantitativa.
  • Design Sprint.

Mòdul 2. Digital Experience Design

Per aconseguir una experiència memorable hem de dissenyar productes que resolguin necessitats i delectin als nostres usuaris. Per això desenvoluparem el procés de disseny d'un producte digital, des de la conceptualització fins a la creació de prototips funcionals. Utilitzarem les eines i metodologies que es fan servir en la indústria i desenvoluparem un dossier personal.

  • Fonaments: Tipografia, color, layout i continguts
  • Disseny UX / UI
  • Apps
  • Disseny d'interacció i prototipat
  • Design Systems
  • Disseny emocional
  • Arquitectura d'informació
  • Metodologies i eines
  • Argumentació i presentació
  • Portafoli i marca personal

Mòdul 3 - Programació Front-end

  • HTML.
  • CSS.
  • No code

Mòdul 4 - Negoci digital

  • Agile approach
  • Models de negoci.
  • Analítica.
  • Agile.
  • CRO (Conversion Rate Optimization).
  • CPP/SMM.
  • SEO.

Mòdul 5 - Treball Final de Màster

L’objectiu del TFM és que els estudiants experimentin en primera persona el que significa transformar l’experiència d’un client a partir de la creació de productes digitals.

Proposarem als alumnes el repte de crear el Customer Journey d’una experiència donada, dissenyar el Journey ideal i implementar les accions digitals necessàries per transformar l’experiència millorant un producte o servei. Els alumnes s’encarregaran de dissenyar estratègies, productes o serveis digitals.

Master Class amb empreses:

Tindrem la possibilitat de visitar in situ o bé rebre a professionals d’empreses referents del sector digital. D’aquesta manera, coneixerem com treballem, quins projectes fan i com s’organitzen empreses com Mango, Designit, Thoughtworks, Hanzo, Materia Prima, The Cocktail, Failfast o Runroom entre altres.

Veure tots els projectes

Professorat

Cesar Úbeda, Chief Experience Officer a Runroom
Jordi Hernandez, CIO & Founder a Runroom

Jordi Hernandez

CIO & Founder a Runroom

Jorge Valencia, Head of Experience Design at Runroom

Jorge Valencia

Head of Experience Design at Runroom

Laura Polls, CX Researcher

Laura Polls

CX Researcher

Annachiara Sechi, Head of Communications at Runroom

Annachiara Sechi

Head of Communications at Runroom

Jose Saura, Frontend Developer a Stooa

Jose Saura

Frontend Developer a Stooa

Jorge Agundez, Agile Software Developer a Runroom

Jorge Agundez

Agile Software Developer a Runroom

Sortides professionals

  • UX Resercher.
  • Dissenyador UI/UX.
  • Gestor de projectes digitals.
  • Front-end developer.

Empresa vinculada

El Màster en Digital Experience Design està estretament vinculat a Runroom, agència especialitzada en consultoria de negoci digital, per oferir casos d'estudi reals, així com per entendre i implantar les noves tendències, metodologies i tecnologies digitals del mercat amb l'objectiu de connectar les persones amb el negoci.

Cost

Cost total del curs: 8.730 €

El cost total inclou un import de 150 € corresponent a las taxes universitàries, la gestió administrativa i les assegurances obligatòries.

Modalitats de pagament

S’ofereixen diferents modalitats de pagament:

  • Pagament únic: amb un descompte del 3% sobre el cost total del curs excloent les taxes. A l’import resultant s’afegeixen els 150 € de les taxes universitàries

  • Pagament fraccionat, en 3 pagaments diferents:

    • 1r pagament, que es realitza en formalitzar la matrícula: 40% del cost del curs excloent les taxes. A l’import resultant s’afegeixen els 150 € corresponents a les taxes universitàries

    • 2n pagament, abans del 5 de novembre: 30% del cost del curs excloent les taxes

    • 3r pagament, abans del 5 de gener: 30% del cost del curs excloent les taxes

Es beneficien d'un 10% de descompte en qualsevol dels cursos els estudiants i ex estudiants de BAU que hagin superat com a mínim el 50% dels crèdits propis de la titulació de Grau, Graduat Superior en Disseny o Diploma en Disseny Gràfic, o el 100% dels crèdits propis de qualsevol de les titulacions de Màster o diplomes de Postgrau.

Més informació sobre beques i ajuts.

Informació del procés d’inscripció.

Normativa acadèmica de màsters i postgrau de BAU.

Descarrega el catàleg

Escriu les teves dades i t'enviarem un correu amb el catàleg sobre el Màster en Digital Experience Design.