Play
Veure tots els màsters i els postgraus

Màster en Digital Experience Design

Converteix-te en Product Designer i porta les teves habilitats al següent nivell. Domina eines avançades i metodologies clau com Agile o Design Sprint per dissenyar experiències digitals memorables i efectives. Aprèn a crear productes centrats en els usuaris, afrontant amb èxit els reptes de la interacció digital en un món en constant evolució. Prepara't per transformar la manera com els usuaris interactuen amb la tecnologia!

Descripció del pla d'estudis

  • Edició: 9a
  • Període lectiu: d'octubre de 2025 a juny de 2026. Presentació TFM: juny de 2026
  • Horari: de dilluns a dijous de 18:00 a 21:00
  • Modalitat: presencial
  • Idioma: castellà
  • Preu: 9.550 €
  • Titulació: Títol de Màster en Disseny d’Experiències Digitals atorgat per la UVic-UCC
  • Crèdits: 60 ECTS

Presentació

El Màster en Digital Experience Design de BAU té com a objectiu formar dissenyadors multidisciplinaris especialitzats en la creació de productes digitals innovadors. Els estudiants adquiriran habilitats avançades en disseny d'experiències digitals, coneixements profunds de programació frontend i estratègies de productes digitals, tot això amb un enfocament rigorós en metodologies Agile.

Al llarg del curs, es posa un èmfasi especial en el disseny centrat en l'usuari, la competència tècnica en frontend, la gestió estratègica en entorns digitals i l'aplicació pràctica dels coneixements mitjançant projectes integrals. Les competències específiques que es desenvoluparan inclouen disseny d'interfície i experiència d'usuari, investigació i prototipat, així com un sòlid coneixement en tecnologies actuals i gestió de projectes àgils.

Paraules com Discovery, Research, Ideació, Journey, Prototipatge, Sketch, Sprint o Release es convertiran en el teu vocabulari del dia a dia.

Pla d'estudis

Mòdul 1 – UX Research

Aquest mòdul se centra en la recerca d'usuaris, que és fonamental per a l'èxit de qualsevol producte o servei digital. Els estudiants adquiriran habilitats per a investigar, comprendre i dissenyar experiències que s'alineïn amb les necessitats i desitjos dels usuaris. Des de la recerca inicial fins a la validació de conceptes i el disseny iteratiu, aquest mòdul abasta tot el procés de disseny centrat en l'usuari.

  • Introducció i fonaments al user research.
  • Doble diamant.
  • Observació.
  • Recerca quantitativa.
  • Arquetips i criteris de selecció per a entrevistes qualitatives.
  • Per què i com entrevistar usuaris.
  • Analitzar el research i comunicar les conclusions amb storytelling.
  • Modelatge en persones i customer journey map.
  • Identificar reptes i valor per a l'usuari.
  • Ideació d'accions.
  • Priorització i refinament d'idees.
  • Design Sprint.
  • Mentalitat d'experiment contínu.
  • Arquitectura de la informació i Card Sorting.
  • Criteris per a iterar en innovació (Factibilitat, Viabilitat i Desitjabilitat)
  • Validar amb usuaris.
  • Teoria i preparació del test d'usabilitat remot.
  • Pràctica o feedback de test en remot.

Mòdul 2 – Digital Experience Design

Aquest mòdul se centra en el disseny d'experiències digitals, abastant des dels conceptes bàsics fins a temes més avançats. Els estudiants aprendran a conceptualitzar, dissenyar i comunicar de manera efectiva a través d'una varietat de mitjans i tecnologies digitals. A més, se'ls guiarà en l'aplicació de principis de disseny centrats en l'usuari per a crear productes i serveis que resolguin problemes i satisfacin les necessitats dels usuaris.Introducción al diseño de experiencias digitales.

  • Wireframes, Layout & Responsive design.
  • Tipografia I: Fonaments.
  • Tipografia II: Construint sistemes.
  • Color.
  • Mitjana: Images, Icons & Vídeo.
  • Design Concept & Principles.
  • Storytelling & Portafolis.
  • Avaluació Conceptes de Disseny.
  • Design Systems I: Fundamentals.
  • Design Systems II: Expressive DS.
  • Workshop: Figma Mastery.
  • Design Patterns.
  • Lleis del UX.
  • Apps I: Disseny de Producte.
  • Apps II: Prototipatge.
  • Apps III: Disseny d'Interacció.
  • Lean UX.
  • Emotional Design.
  • Product Psychology.
  • Design is a Job: Cerca laboral, entrevista i prova tècnica.

Mòdul 3 – Code & NoCode

Aquest mòdul se centra en la programació frontend, que s'encarrega de crear l'estructura i el disseny visual de llocs web i aplicacions. Els estudiants aprendran a utilitzar tecnologies fonamentals com a HTML i CSS per a donar vida a dissenys digitals i a treballar amb eines i pràctiques modernes per a la creació d'interfícies atractives i funcionals.

  • Introducció HTML i CSS
  • Vscode, elements HTML i inspeccionar des del navegador (dev tools).
  • CSS.
  • CSS workshop i layouts - FlexBox i Grid, més sobre unitats de mesura
  • Repassem Flex, pseudo-selectors i responsive.
  • Seguim amb Flex, micro animacions i possibilitats. Disseny ens demana una card.
  • Workshop - Inici a Flex responsive.
  • NoCode i possibilitats.
  • Realitzar webs amb l'eina webflow.

Mòdul 4 – Negoci Digital

Aquest mòdul s'enfoca en la combinació d'habilitats empresarials i estratègiques necessàries per a l'adquirir els coneixements en l'àmbit dels negocis digitals. Els estudiants treballaran amb metodologies àgils, principis tecnològics, màrqueting digital i estratègies empresarials específiques per a l'entorn digital.Agile

  • Principis bàsics de tecnologia en projectes digitals.
  • Social Media Màrqueting.
  • Models de negoci digitals.
  • Performance Media.
  • Indbound màrqueting.
  • Estratègia de marca i contingut.

Mòdul 5 – Treball Final de Màster

El Treball Final de Màster (TFM) és una part central del programa que permet aplicar tots els coneixements i habilitats que es van adquirint en el programa en un projecte complet des de la seva concepció fins al seu desenvolupament i validació.

Aquest mòdul desafia a treballar en un projecte de desenvolupament integral des de zero, aplicant tot l'après en el programa. S'identificaran problemes i necessitats en un context específic, es durà a terme una recerca profunda d'usuaris, definint possibles solucions i es dissenyarà un prototip de servei o producte digital. Tot això aplicant una metodologia àgil per a iterar i millorar contínuament la seva solució fins a aconseguir un producte satisfactori.

Masterclass con empresas
  • Carme Alcoverro, Product Designer, Runroom
  • Anna Rovira. Head of Design System en Caixabank.
  • Rubén Bernal, experto en RA/RV
  • Elena González, Senior Product Manager, Eventbrite
  • Maite Méndez, Product Designer, Amenitiz
  • Ariel Guersenzvaig, Design and Technology Ethicist
  • Araceli Iglesias, Head of Performance, Runroom
  • Lou Miguel Viana, Global Head of Research & Customer Insights at Mango
  • Maria Massagué, Head of Inbound, Runroom
  • Manuel Maffé, Product Strategy & Innovation Insights | Data, economics and sociology, Glovo
  • Ana Rodríguez, Customer Experience Director, Mango
  • Sergio Romero, Senior Product Designer, Holaluz
  • Cesare Tamagno, Product Design Lead, Holde
  • Tomaso Vido, UX Research, Glovo
Veure tots els projectes

Professorat

Cesar Úbeda, Chief Experience Officer a Runroom
Jorge Agundez, Agile Software Developer a Runroom

Jorge Agundez

Agile Software Developer a Runroom

Jordi Hernandez, CIO & Founder a Runroom

Jordi Hernandez

CIO & Founder a Runroom

Anna Puig, Product Manager a STAY App

Anna Puig

Product Manager a STAY App

Sarah Romero, Product Designer a eDreams ODIGEO

Sarah Romero

Product Designer a eDreams ODIGEO

Jose Saura, Frontend Developer a Stooa

Jose Saura

Frontend Developer a Stooa

Annachiara Sechi, Head of Communications at Runroom

Annachiara Sechi

Head of Communications at Runroom

Jorge Valencia, Head of Experience Design a Runroom

Jorge Valencia

Head of Experience Design a Runroom

Sortides i àmbits professionals

  • UX Resercher.
  • Dissenyador UI/UX.
  • Gestor de projectes digitals.
  • Front-end developer.

Empresa vinculada

El Màster en Digital Experience Design està estretament vinculat a Runroom, agència especialitzada en consultoria de negoci digital, per oferir casos d'estudi reals, així com per entendre i implantar les noves tendències, metodologies i tecnologies digitals del mercat amb l'objectiu de connectar les persones amb el negoci.

Admissió i matrícula

Preinscripció i Admissió

Per a cursar un màster o postgrau a BAU, és necessari sol·licitar l'admissió a través del procés de preinscripció. Cada sol·licitud és avaluada per la coordinació acadèmica del programa amb l'objectiu de garantir la composició del grup i oferir una formació de qualitat.

Els màsters i postgraus de BAU compten amb places limitades. El procés de preinscripció es manté obert fins que es completen les vacants disponibles. Per això, recomanem sol·licitar l'admissió amb antelació per a garantir la teva plaça en el programa.

Per a obtenir informació detallada sobre la documentació requerida i els passos a seguir, consulta el procés d'inscripció a un màster o postgrau.

Matriculació

Una cop resolta l'admissió, rebràs un correu electrònic amb el resultat i les instruccions necessàries per a formalitzar la matrícula i reservar la teva plaça.

S'ofereixen dues modalitats de pagament:

  • Pagament únic (5% de descompte per matrícula anticipada fins al 31/12/2024 inclòs. 2% de descompte a partir del 01/01/2025).
  • Pagament fraccionat en 3 quotes, sense recàrrecs.

Consulta aquí tots els detalls sobre modalitats de pagament i beques i ajuts.

Els alumnes i exalumnes de BAU que hagin superat com a mínim el 50% dels crèdits del Grau, Graduat Superior en Disseny o Diploma en Disseny Gràfic, o el 100% dels crèdits d'un Màster o Postgrau, obtindran un descompte del 10%.

Normativa acadèmica de màsters i postgrau de BAU.

Descarrega el catàleg

Escriu les teves dades i t'enviarem un correu amb el catàleg sobre el Màster en Digital Experience Design.