Tornar a Grau en Belles Arts

Projectes de Grau en Belles Arts

2D, Llenguatges, Tècniques i Tecnologies Instal·lades

per Pere Vendrell

2D, Llenguatges, Tècniques i Tecnologies Instal·lades 2D, Llenguatges, Tècniques i Tecnologies Instal·lades 2D, Llenguatges, Tècniques i Tecnologies Instal·lades 2D, Llenguatges, Tècniques i Tecnologies Instal·lades 2D, Llenguatges, Tècniques i Tecnologies Instal·lades 2D, Llenguatges, Tècniques i Tecnologies Instal·lades

4D, Llenguatges, Tècniques i Tecnologies Instal·lades

per Jana Barbal

4D, Llenguatges, Tècniques i Tecnologies Instal·lades 4D, Llenguatges, Tècniques i Tecnologies Instal·lades

La regressió d'un càntir

per Jan Madrenas

La regressió d'un càntir La regressió d'un càntir La regressió d'un càntir La regressió d'un càntir

Curso: 2o
Assignatura: 3D, Lenguajes, Técnicas y Tecnologías Instaladas

Por favor descansa

per Matteo Savard

Por favor descansa Por favor descansa Por favor descansa Por favor descansa

Curs: 2n
Assignatura: 3D, Llenguatges, Tècniques i Tecnologies Instal·lades

Por favor descansa
Matteo Savard Leconte, 2024
Guix, filferro, fil, pals, corda.
50 x 40 x 40 cm

Cuaderno de bitácora

per Alba Galbe

Cuaderno de bitácora

Curso: 1o
Asignatura: 4D, Lenguajes, Técnicas y Tecnologías

3D, Llenguatges, Tècniques i Tecnologies Instal·lades

per VVAA

3D, Llenguatges, Tècniques i Tecnologies Instal·lades 3D, Llenguatges, Tècniques i Tecnologies Instal·lades 3D, Llenguatges, Tècniques i Tecnologies Instal·lades 3D, Llenguatges, Tècniques i Tecnologies Instal·lades 3D, Llenguatges, Tècniques i Tecnologies Instal·lades

Curs: 2n
Assignatura: 3D, Llenguatges, Tècniques i Tecnologies Instal·lades

Terracota, el meu cos

per Jan Madrenas

Terracota, el meu cos Terracota, el meu cos Terracota, el meu cos Terracota, el meu cos Terracota, el meu cos Terracota, el meu cos Terracota, el meu cos Terracota, el meu cos

Curs: 2n
Assignatura: 3D, Llenguatges, Tècniques i Tecnologíes Instal·lades

Zoom in

per Martina Micó

Zoom in Zoom in Zoom in

Curso: 1o
Asignatura: 4D lenguajes, técnicas y tecnologías

Máculas en diálogo

per Aleix Rueda

Máculas en diálogo Máculas en diálogo Máculas en diálogo Máculas en diálogo

Curso: 2o
Asignatura: 2D, Lenguajes, Técnicas y Tecnologías Instaladas

Los cuerpos que evolucionan

per Aleix Rueda

Los cuerpos que evolucionan Los cuerpos que evolucionan

Tinta sobre espart i guix / Impressió laser en paper estucat de 270gr
107 x 80 cm
29,70 x 21 cm
2024

Aquesta obra recopila la percepció que l'ésser humà ha tingut sobre el cos al llarg de diferents generacions i etapes històriques: la seva forma de relacionar-se, la seva concepció, la seva expressió, la seva representació... Des d'una concepció teològica fins a una mirada científica. La concepció de l’ésser humà sempre estarà, però, vinculada al cos orgànic. Aquestes diferents perspectives no s’aprofundeixen, sinó que s’introdueixen i detallen amb el llenguatge visual.

Un bolso rosa de flors rescatat d’una caixa de mudança

per Irene Masqué

Un bolso rosa de flors rescatat d’una caixa de mudança Un bolso rosa de flors rescatat d’una caixa de mudança

Escultura. Fil de cosir amb boletes de resina penjat del sostre
400cm llarg
2024

El projecte parla de la fragilitat de la infància, on la temporalitat no és la mateixa que experimentem quan ens fem grans. Parla de com ens pot afectar tot el que passa durant aquesta primera etapa de vida, tan i tan llarga que només dura deu anys i que ens acompanya per sempre. On una bossa de flors rosa, que arriba fins al maluc perquè té una nansa de boletes llarguíssima, és el més important durant els llargs dies d'estiu.

SINESTESÍA

per Irene Roca, Inés Sardà

SINESTESÍA SINESTESÍA

Pintura. Oli sobre tela.
2 x 3m
2024

Aquesta peça és una exploració de les sensacions que podem experimentar a través dels nostres peus, a través del nostre caminar i en allò que trepitgem. La sinestèsia és un fenomen fascinant on un estímul en una part del cos pot desencadenar una sensació en una altra. A partir d'aquest concepte, decidim experimentar amb diferents sensacions als nostres peus i associar-les amb colors i àrees específiques on aquestes sensacions són més freqüents. El gust és taronja o rosa, l'angúnia és verda, el dolor i la passió són vermells i la pau és blava. A través d'aquest treball, volem transmetre la complexa connexió entre els nostres sentits i com, mitjançant la sinestèsia, podem experimentar el món de manera única i profundament personal.

Jo també soc d’argila

per Jan Madrenas

Jo també soc d’argila Jo també soc d’argila

Escultura de ceràmica
120cm x 80cm x 30cm
Cocció amb atmosfera reductora a 1.300C. Argiles refractàries i engalbes de formulació propia
2024

L’argila s’ha de moure perquè sigui fèrtil. Arrabassar el fang perquè respiri, s’aixequi i es giri. Qui viu de la terra, la trepitja amb fermesa i la modela amb destresa. L’ofici del ceramista comparteix el camí dels qui la treballen.

Ja ho deia Jacint Verdaguer:

Poeta i fangador só
I en tot faig feina ben neta,
Que fango com un poeta
I escric com un fangador

under marrow

per Louise Fernández

under marrow under marrow

Instal·lació escultòrica. Tres taules de cera amb suports. Cera, ferro i ciment
2024

under marrow és una instal·lació escultòrica que recorda el cant entre els ruscs que s'escolta des de l'altra banda dels murs del monestir. Com una “arquiestructura” dispersa, la instal·lació veu l’església al rusc i el rusc a l’església, ambdós testaments acústic-geomètrics, imaginant la cera com un suau greix prement a través de tots dos.

Desviació

per Pere Vendrell

Desviació Desviació

Impressió sobre paper
17x21 cm
2024

El text d’Henry David Thoreau “Caminar” a la pàgina 6 de Walden parla sobre l’acte de passejar sense un objectiu definit, permetent que el camí et porti a llocs inesperats. Thoreau suggereix que desviar-se del camí establert pot portar a descobriments sorprenents, mentre que seguir una rutina “correcta” pot tornar-se monòton. Això s’assembla a l’experiència d’algunes persones amb TDAH en llegir textos densos: en intentar seguir un ordre preestablert, poden perdre interès i deslligar-se del contingut, buscant noves vies que els allunyin de la tasca inicial.

Visualisation and Documentation Workshop

per VVAA

Visualisation and Documentation Workshop Visualisation and Documentation Workshop Visualisation and Documentation Workshop Visualisation and Documentation Workshop

Curs: 1r
Assignatura: Visualisation and Documentation Workshop

Laboratori de Processos i Projectes II

per VVAA

Laboratori de Processos i Projectes II Laboratori de Processos i Projectes II Laboratori de Processos i Projectes II Laboratori de Processos i Projectes II

Curs: 2n
Assignatura: Laboratori de Processos i Projectes II

3D, Llenguatges, Tècniques i Tecnologies

per VVAA

3D, Llenguatges, Tècniques i Tecnologies 3D, Llenguatges, Tècniques i Tecnologies 3D, Llenguatges, Tècniques i Tecnologies 3D, Llenguatges, Tècniques i Tecnologies 3D, Llenguatges, Tècniques i Tecnologies 3D, Llenguatges, Tècniques i Tecnologies

Curs: 1r
Assignatura: 3D, Llenguatges, Tècniques i Tecnologies

Loose Associations

per Irene Masqué

Loose Associations Loose Associations Loose Associations

Curs: 2n
Assignatura: Writing and Communication Workshop