Veure totes les formacions online

Customer Experience Strategy and Design

Aprèn a identificar les necessitats dels usuaris per desenvolupar i dissenyar experiències úniques als futurs clients.

Descripció del pla d'estudis

  • Període lectiu: Dates d'inici - 13 maig 2024 / 15 juliol 2024
  • Horari: online
  • Modalitat: 100% online
  • Idioma: anglès
  • Preu: 630 €
  • Durada: 6 setmanes, 5-8 h/setmana

Descripció

Amb el món dels negocis canviant a gran velocitat, i amb un major enfocament en la globalització, automatització i col·laboració, ja no es tracta simplement de tenir un gran producte per aconseguir avantatges competitius. Les empreses busquen cada vegada més una experiència del client innovadora, memorable i agradable per poder-se diferenciar.

Aquest curs d’especialització en Estratègia i Disseny d’Experiència de Client –CX– permet adquirir les habilitats pràctiques per identificar, avaluar i donar forma a les necessitats dels consumidors.

BAU ofereix aquest curs intensiu d'especialització en línia en col·laboració amb la universitat australiana RMIT amb l'objectiu d'acostar els mètodes de la prestigiosa institució als professionals del disseny a Europa.

Objectius

  • Identificar i demostrar els principis bàsics del CX.
  • Analitzar les expectatives dels clients, reconeixent els factors empresarials de gran abast.
  • Articular i aplicar journey maps del client.
  • Examinar les oportunitats per optimitzar l'experiència i el rendiment empresarial.
  • Dissenyar solucions per millorar l'experiència del client en tot el model de negoci.
  • Implementar el pensament i els enfocaments de CX en l'estratègia empresarial.

Programa

Learn about CX strategy and your customers

  • What is CX?
  • Know your customers
  • Milestone: describe your project and conduct and interview

Customer journeys and experiences

  • Articulate customer pain points (and gain points)
  • Personas and empathy map
  • Customer experience map
  • Project: complete an experience map

Trends and opportunities

  • CX your business strategy
  • Identify trends
  • Identify opportunities
  • Project: complete your bussines goals, trends and opportunities

Design customer experience solutions

  • Identify what to design/implement/build
  • Create a prototype
  • Test your prototype with customers
  • Project: complete your future state journey map and test your prototype

Measure your impact

  • Measure customer experiences
  • Implement change
  • Project: Complete an experience map

How to maintain and optimise your CX strategy

  • Continuous improvement
  • Future exploration on future trends
  • Tap into industry experts
  • Project: project reflection with peers and mentors

Inscripció i preu

Cost del curs: 630 €

Aquest curs no ofereix descomptes a exalumnes de BAU perquè no és una formació exclusiva del centre, sinó pròpia del nostre soci col·laborador RMIT University.

Professorat

RMIT, Teachers & Associated Companies

RMIT

Teachers & Associated Companies

Descarrega el catàleg

Escriu les teves dades i t’enviarem un correu amb el catàleg sobre el curs online de Customer Experience Strategy and Design.