Customer Experience Strategy and Design
Aprèn a identificar les necessitats dels usuaris per desenvolupar i dissenyar experiències úniques als futurs clients.
Descripció del pla d'estudis
- Edició: 1a
- Període lectiu: 17 d'abril de 2023
- Horari: Online.
- Modalitat: 100% online
- Idioma: anglès
- Preu: 630 €
- Durada: 6 setmanes, 5-8 h/setmana
Descripció
Amb el món dels negocis canviant a gran velocitat, i amb un major enfocament en la globalització, automatització i col·laboració, ja no es tracta simplement de tenir un gran producte per aconseguir avantatges competitius. Les empreses busquen cada vegada més una experiència del client innovadora, memorable i agradable per poder-se diferenciar.
Aquest curs d’especialització en Estratègia i Disseny d’Experiència de Client –CX– permet adquirir les habilitats pràctiques per identificar, avaluar i donar forma a les necessitats dels consumidors.
Objectius
- Identificar i demostrar els principis bàsics del CX.
- Analitzar les expectatives dels clients, reconeixent els factors empresarials de gran abast.
- Articular i aplicar journey maps del client.
- Examinar les oportunitats per optimitzar l'experiència i el rendiment empresarial.
- Dissenyar solucions per millorar l'experiència del client en tot el model de negoci.
- Implementar el pensament i els enfocaments de CX en l'estratègia empresarial.
Programa
Learn about CX strategy and your customers
- What is CX?
- Know your customers
- Milestone: describe your project and conduct and interview
Customer journeys and experiences
- Articulate customer pain points (and gain points)
- Personas and empathy map
- Customer experience map
- Project: complete an experience map
Trends and opportunities
- CX your business strategy
- Identify trends
- Identify opportunities
- Project: complete your bussines goals, trends and opportunities
Design customer experience solutions
- Identify what to design/implement/build
- Create a prototype
- Test your prototype with customers
- Project: complete your future state journey map and test your prototype
Measure your impact
- Measure customer experiences
- Implement change
- Project: Complete an experience map
How to maintain and optimise your CX strategy
- Continuous improvement
- Future exploration on future trends
- Tap into industry experts
- Project: project reflection with peers and mentors
Inscripció i preu
Cost del curs: 630 €
Aquest curs no ofereix descomptes a exalumnes de BAU perquè no és una formació exclusiva del centre, sinó pròpia del nostre soci col·laborador RMIT University.
Professorat
RMIT
Teachers & Associated Companies
Sol·licita informació
Envia'ns un missatge i ens posarem en contacte amb tu el més aviat possible.