Aquest lloc utilitza cookies propies i de tercers per millorar la teva experiéncia a la pàgina. Per habilitar o restringir les cookies actives o per obtenir mes informació, fes click en personalitzar la configuració.
Accepto totes les cookies
Veure totes les formacions online

Customer Experience Strategy and Design

Aprèn a identificar les necessitats dels usuaris per desenvolupar i dissenyar experiències úniques als futurs clients.

  • Edició: 1a
  • Període lectiu: 23 de maig 2022
  • Horari: Online.
  • Modalitat: 100% online
  • Idioma: anglès
  • Preu: 630 €
  • Durada: 6 setmanes, 5-8 h/setmana

Descripció

Amb el món dels negocis canviant a gran velocitat, i amb un major enfocament en la globalització, automatització i col·laboració, ja no es tracta simplement de tenir un gran producte per aconseguir avantatges competitius. Les empreses busquen cada vegada més una experiència del client innovadora, memorable i agradable per poder-se diferenciar.

Aquest curs d’especialització en Estratègia i Disseny d’Experiència de Client –CX– permet adquirir les habilitats pràctiques per identificar, avaluar i donar forma a les necessitats dels consumidors.

Objectius

  • Identificar i demostrar els principis bàsics del CX.
  • Analitzar les expectatives dels clients, reconeixent els factors empresarials de gran abast.
  • Articular i aplicar journey maps del client.
  • Examinar les oportunitats per optimitzar l'experiència i el rendiment empresarial.
  • Dissenyar solucions per millorar l'experiència del client en tot el model de negoci.
  • Implementar el pensament i els enfocaments de CX en l'estratègia empresarial.

Programa

Learn about CX strategy and your customers

  • What is CX?
  • Know your customers
  • Milestone: describe your project and conduct and interview

Customer journeys and experiences

  • Articulate customer pain points (and gain points)
  • Personas and empathy map
  • Customer experience map
  • Project: complete an experience map

Trends and opportunities

  • CX your business strategy
  • Identify trends
  • Identify opportunities
  • Project: complete your bussines goals, trends and opportunities

Design customer experience solutions

  • Identify what to design/implement/build
  • Create a prototype
  • Test your prototype with customers
  • Project: complete your future state journey map and test your prototype

Measure your impact

  • Measure customer experiences
  • Implement change
  • Project: Complete an experience map

How to maintain and optimise your CX strategy

  • Continuous improvement
  • Future exploration on future trends
  • Tap into industry experts
  • Project: project reflection with peers and mentors

Sol·licita informació

Envia'ns un missatge i ens posarem en contacte amb tu el més aviat possible.