Tornar al Grau en Disseny

Projectes de Disseny de Moda III

Aquesta assignatura parteix de les capacitats que ja té l'alumne de posicionar-se de forma crítica davant de situacions de conflicte, repte i innovació, mitjançant diferents metodologies i amb resultats adients als requeriments del disseny de Moda. Específicament, l'assignatura parteix d'un encàrrec per part d'un client. L'alumne desenvolupa la capacitat de traslladar i emmotllar el seu "univers" al d'un tercer.

  • Estudi: Grau en Disseny
  • Crèdits: 6 ECTS
  • Curs: Quart curs
  • Tipus: Optativa
  • Menció: Menció en Disseny de Moda
  • Codi de l'assignatura: GDVM04

Sinopsi

Aquesta assignatura té com a objectiu principal realitzar un projecte de Disseny de Moda per encàrrec en l'àmbit de Pronto Moda, entendre els ritmes i les metodologies de treball. L'alumne haurà d'aplicar els coneixements adquirits durant l'itinerari de Disseny de Moda per fer una col·lecció coherent, adaptada a les tendències i compatible amb la línia del client (Stradivarius).

Objectius de l'assignatura

  • Capacitat en la captació de tendències i referents significatius per a la marca amb què s'està treballant
  • Capacitat d'anàlisi de la marca i el client target
  • Desenvolupament d'una col·lecció innovadora i rellevant, on l'univers de l'estudiant s'adapti al client
  • Creació de peces de viabilitat comercial
  • Direcció creativa d'un lookbook i campanya dels looks
  • Creació d'un pla de màrqueting per promocionar la càpsula
  • Lliurament d´un projecte complet professional

Resultats d'aprenentatge

  • Aplicar correctament una investigació crítica a una problemàtica real marcada pel client
  • Generar els processos del projecte que s'adaptin als reptes a l'àmbit de Pronto Moda
  • Aplicar els coneixements específics del disseny de moda i research de tendències en el desenvolupament d'un projecte i fer-ne un dossier professional
  • Presentar de manera professional dos looks complet i un book digital de desenvolupament de col·lecció generant patrons de comoditat i viabilitat comercial
  • Definir objectius propis d'aprenentatge i dissenyar processos de desenvolupament coherents i realistes amb el temps disponible
  • Comunicar a tot tipus d'audiències especialitzades o no (clients, fabricants, proveïdors...), de manera clara i precisa, coneixements, metodologies, idees, problemes i solucions, amb un llenguatge especialitzat propi del disseny de moda

Ampliar informació

Professorat

Ingrid Pou, Dissenyadora de moda i bosses

Ingrid Pou

Dissenyadora de moda i bosses