Projectes de Disseny de Moda III
Aquesta assignatura parteix de les capacitats que ja té l'alumne de posicionar-se de forma crítica davant de situacions de conflicte, repte i innovació, mitjançant diferents metodologies i amb resultats adients als requeriments del disseny de Moda. Específicament, l'assignatura parteix d'un encàrrec per part d'un client. L'alumne desenvolupa la capacitat de traslladar i emmotllar el seu "univers" al d'un tercer.
- Estudi: Grau en Disseny
- Crèdits: 6 ECTS
- Curs: Quart curs
- Tipus: Optativa
- Menció: Menció en Disseny de Moda
- Codi de l'assignatura: GDVM04
Sinopsi
Aquesta assignatura té com a objectiu principal realitzar un projecte de Disseny de Moda per encàrrec en l'àmbit de Pronto Moda, entendre els ritmes i les metodologies de treball. L'alumne haurà d'aplicar els coneixements adquirits durant l'itinerari de Disseny de Moda per fer una col·lecció coherent, adaptada a les tendències i compatible amb la línia del client (Stradivarius).
Objectius de l'assignatura
- Capacitat en la captació de tendències i referents significatius per a la marca amb què s'està treballant
- Capacitat d'anàlisi de la marca i el client target
- Desenvolupament d'una col·lecció innovadora i rellevant, on l'univers de l'estudiant s'adapti al client
- Creació de peces de viabilitat comercial
- Direcció creativa d'un lookbook i campanya dels looks
- Creació d'un pla de màrqueting per promocionar la càpsula
- Lliurament d´un projecte complet professional
Resultats d'aprenentatge
- Aplicar correctament una investigació crítica a una problemàtica real marcada pel client
- Generar els processos del projecte que s'adaptin als reptes a l'àmbit de Pronto Moda
- Aplicar els coneixements específics del disseny de moda i research de tendències en el desenvolupament d'un projecte i fer-ne un dossier professional
- Presentar de manera professional dos looks complet i un book digital de desenvolupament de col·lecció generant patrons de comoditat i viabilitat comercial
- Definir objectius propis d'aprenentatge i dissenyar processos de desenvolupament coherents i realistes amb el temps disponible
- Comunicar a tot tipus d'audiències especialitzades o no (clients, fabricants, proveïdors...), de manera clara i precisa, coneixements, metodologies, idees, problemes i solucions, amb un llenguatge especialitzat propi del disseny de moda
Professorat
Ingrid Pou
Dissenyadora de moda i bosses