Tornar al Grau en Disseny

Màrqueting i Moda

El dissenyador de moda coneixerà els fonaments del màrqueting i aprendrà a gestionar projectes que demanin habilitats analítiques. Coneixerà eines de management creatiu a través de processos de recerca i workshops. Analitzarà de manera crítica els models de negoci actuals i raonarà noves vies de millora a la indústria de la moda des del disseny ètic, col·laboratiu i disruptiu.

  • Estudi: Grau en Disseny
  • Crèdits: 6 ECTS
  • Curs: Quart curs
  • Tipus: Optativa
  • Menció: Menció en Disseny de Moda
  • Codi de l'assignatura: GDVM44

Sinopsi

El dissenyador de moda coneixerà els fonaments del màrqueting i aprendrà a gestionar projectes que demanin habilitats analítiques. Coneixereu eines de management creatiu a través de processos de recerca i workshops. Analitzarà de forma crítica els models de negoci actuals i raonarà noves vies de millora a la indústria de la moda des del disseny ètic, col·laboratiu i disruptiu.

OBjectius de l'assignatura

  • El màrqueting empresarial forma part dels processos continus de qualsevol marca i dissenyador per a la comercialització de producte-moda, des de la gestió inicial fins a la satisfacció del client, a través d'una proposta de valor que marqui la diferència
  • El dissenyador de moda coneixerà els fonaments del màrqueting i aprendrà a gestionar projectes que demanin habilitats analítiques
  • Coneixerà eines de management creatiu a través de processos de recerca i workshops per implementar al món professional
  • Analitzarà de forma crítica els models de negoci actuals i raonarà noves vies de millora a la indústria de la moda des del disseny ètic, col·laboratiu i disruptiu

Resultats d'aprenentatge

  • Comprèn els processos empresarials vinculats al sector de la moda actual
  • Avalua el mercat, la demanda del producte-moda i la viabilitat comercial d'una manera crítica
  • Mostra una actitud resolutiva i d'aportació positiva a qualsevol repte o projecte
  • Aplica els procediments propis de la professió quan analitza col·leccions de moda
  • Resol problemes i situacions pròpies del desenvolupament professional amb actituds ètiques i innovadores

Ampliar informació

Professorat

Jordi Álvarez, Comunicació Digital & Branding

Jordi Álvarez

Comunicació Digital & Branding