Màrqueting i Moda
El dissenyador de moda coneixerà els fonaments del màrqueting i aprendrà a gestionar projectes que demanin habilitats analítiques. Coneixerà eines de management creatiu a través de processos de recerca i workshops. Analitzarà de manera crítica els models de negoci actuals i raonarà noves vies de millora a la indústria de la moda des del disseny ètic, col·laboratiu i disruptiu.
- Estudi: Grau en Disseny
- Crèdits: 6 ECTS
- Curs: Quart curs
- Tipus: Optativa
- Menció: Menció en Disseny de Moda
- Codi de l'assignatura: GDVM44
Sinopsi
El dissenyador de moda coneixerà els fonaments del màrqueting i aprendrà a gestionar projectes que demanin habilitats analítiques. Coneixereu eines de management creatiu a través de processos de recerca i workshops. Analitzarà de forma crítica els models de negoci actuals i raonarà noves vies de millora a la indústria de la moda des del disseny ètic, col·laboratiu i disruptiu.
OBjectius de l'assignatura
- El màrqueting empresarial forma part dels processos continus de qualsevol marca i dissenyador per a la comercialització de producte-moda, des de la gestió inicial fins a la satisfacció del client, a través d'una proposta de valor que marqui la diferència
- El dissenyador de moda coneixerà els fonaments del màrqueting i aprendrà a gestionar projectes que demanin habilitats analítiques
- Coneixerà eines de management creatiu a través de processos de recerca i workshops per implementar al món professional
- Analitzarà de forma crítica els models de negoci actuals i raonarà noves vies de millora a la indústria de la moda des del disseny ètic, col·laboratiu i disruptiu
Resultats d'aprenentatge
- Comprèn els processos empresarials vinculats al sector de la moda actual
- Avalua el mercat, la demanda del producte-moda i la viabilitat comercial d'una manera crítica
- Mostra una actitud resolutiva i d'aportació positiva a qualsevol repte o projecte
- Aplica els procediments propis de la professió quan analitza col·leccions de moda
- Resol problemes i situacions pròpies del desenvolupament professional amb actituds ètiques i innovadores
Professorat
Jordi Álvarez
Comunicació Digital & Branding